Mac Viva Glam 2 Ariana Grande // Review II

img_2350

Hoi!

Daar is `ie dan, deel II van de Ariana Grande reviews. Dit keer ga ik de tweede lipstick van Ari’s samenwerking met Mac Viva glam reviewen. Bij de Viva glam collecties werkt er steeds een andere bekendheid mee aan twee collecties, bestaande uit een lipstick en lipglass. (Een lipglass is wat plakkeriger dan een lipgloss, zodat hij langer blijft zitten.) Eerder waren al oa Miley Cyrus, Nicki Minaj en Rihanna gezicht van de Viva Glam campagne. Alle opbrengst van deze lipproducten gaat naar het Mac aids/hiv fund. Zo koop je niet alleen een nieuw make-up product, maar steun je ook nog eens een goed doel. Pluspunt!

 

img_2351

Mac viva glam II

Deze lipstick heeft de gebruikelijke vorm van een Mac lipstick; een zwarte verpakking met een ronde dop. De huls is echter metallic roze waardoor je, als de dop erop zit, een roze randje ziet wat er erg leuk uitziet. Wanneer je de dop eraf haalt staat, net als op het doosje waar hij in zit, Ariana’s handtekening. Op het doosje is die metallic rood, en op de huls is hij zwart.

img_2364

Wanneer je de lipstick omhoog draait krijg je een prachtige, roze kleur te zien. Als je hem zo ziet neigt hij een beetje naar paars, maar als je hem swatcht zie je toch wel duidelijk dat hij felroze is.

img_2371

De lipstick dekt heel erg goed en wauw, wat blijft hij goed zitten! Na wat gegeten en gedronken te hebben zit hij er nog mooi op, alhoewel hij na het avondeten vervaagd is. Dan kun je hem even bijwerken, maar verder ben ik heel tevreden. Daarnaast is hij mat en dat kan soms wel een beetje droog aanvoelen. Ik het begin had ik hier last van, maar hoe langer hij op je lippen zit, hoe minder je hem voelt zitten en na ongeveer een halfuurtje was het droge gevoel bij mij weg.

img_2373

img_2377

Eindoordeel? Ik vind hem mooier dan verwacht! Helemaal niet nep of overdreven, maar wel opvallend. Daarom zou ik hem denk ik niet naar school dragen, maar voor een feestje of zo is hij perfect. Daarnaast vind ik het contrast met Ari’s vorige Viva glam lipstick leuk; waar deze fel en girly is, is die andere diep donkerrood. Voor ieder wat wils dus. Wat ik alleen niet helemaal snap is dat de donkerrode, wat ik een echte herfstkleur vind, uitgekomen is rond de lente en deze felle in de herfst. Als ik het voor het kiezen had, zou ik het juist omdraaien. Maar als we dat even weglaten, vind ik deze lipstick supermooi. Ik vind hem best duur, maar het wel waard. Bovendien is het limited edition, dus een leuk collectors item voor de arianators onder ons.

MAC Viva glam lipstick II kost €19,50

 

 

 

Een gedachte over “Mac Viva Glam 2 Ariana Grande // Review II

Geef een reactie

