Sweet like candy van Ariana Grande // Review I

 

img_2337

Hee!

Afgelopen vrijdag was het een feestje, want ik ben 14 geworden! Mijn verjaardag vind ik altijd superleuk, omdat je je dan heel speciaal voelt haha. Het was voor mij de laatste dag voor de herfstvakantie en heb op school vooral (horror)films gekeken. Niet dat ik daarvan houd, maar ach, alles beter dan zinnen ontleden of de stelling van Pythagoras toepassen, right? Anyway, `s avonds vierde ik mijn verjaardag door al mijn vriendinnen uit te nodigen. We hebben samen een film gekeken en het was super gezellig. Sinds een tijdje ben ik fan van Ariana Grande, ik vind haar muziek heel leuk en ze is zo mooi! Ik heb veel leuke cadeautjes gekregen, waarvan twee er wel heel bijzonder waren. Het was het allernieuwste luchtje van Ari en haar nieuwe Mac viva glam lipstick. Vandaag ga ik Sweet Like Candy voor jullie reviewen, en woensdag komt het review van de lipstick online, als een soort miniserie zodat ik aan allebei evenveel aandacht kan besteden. Enjoy!

img_2336

Sweet Like Candy

Het nieuwste geurtje van Ariana is, zoals de naam al zegt, heerlijk zoet. Je moet ervan houden, maar ik vind dit soort geuren echt wat voor mij. De hoofdakkoorden zijn zoet, fruitig, vanille, poederig en witte bloemen.

Topnoten: Bramen, bergamot en peer

Hartnoten: Zwarte bes, slagroom, marshmallow, jasmijn, plumeria en kamperfoelie

Basisnoten: Kasjmier hout en vanille

Vooral de marshmallow en zwarte bes komen goed naar voren en vormen samen een heerlijke combinatie. Beetje fruitig, beetje zoet, beetje sexy, heel verslavend.

img_2339

De flacon is hetzelfde als haar eerste (Ari) en tweede (Frankie) parfum, een ronde verpakking met hoekige vormen en een grote, pluizige pompom eraan. De enige verandering is de kleur; waar de eerste doorzichtig was, is deze matroze. Persoonlijk vind ik Sweet Like Candy er mooier, rustiger en wat luxer uitzien dan Ari. Ook de kleur van de verstuiver is verandert; hij is nu roségoud met ingegraveerde zilveren letters in plaats van een zilveren verstuiver. Ik ben gek op rosé en vind dit dus ook een verbetering!

img_2329

Het geurtje moet Ariana’s persoonlijkheid weerspiegelen: sweet, fun and a bit sexy. Hij blijft lang hangen, bij mij zo’n 3 tot 4 uur. Ik vind het zeker een geslaagd parfum en dit is vanaf nu dan ook absoluut mijn nieuwe favoriet! Of jij het ook lekker vindt ligt er helemaal aan of je van zoete dingen houdt. Zo niet, dan zou ik deze even overslaan. Zo wel, dan is dit de perfecte geur van jou.

Te koop bij Douglas

30 ml kost  €29,95

50 ml kost  €39,95

100 ml kost  €49,95 (Extra leuk: bij de 100 ml krijg je er een broekje en bidon bij)

2 gedachtes over “Sweet like candy van Ariana Grande // Review I

Geef een reactie

