What’s in my bag?

 

img_2186

Hoi allemaal!

We zitten al weer een aantal weken op school, en voor mij is het zelfs al weer bijna herfstvakantie. Ik dacht dat het leuk zou zijn om een keer te laten zien wat er allemaal in mijn tas zit, behalve de gebruikelijke boeken en mijn inmiddels vol-geschreven etui. Enjoy!

img_2201

Body splash (buitenland)

Deze vrolijke bodysplash zit standaard in mijn tas, zodat je altijd lekker ruikt. Daarnaast ziet hij er ook nog eens supervrolijk uit, als je hem schudt vliegen er allemaal gouden glitters in het rond. Hij is helaas niet in Nederland te koop, een vriendin heeft deze vanuit het buitenland voor me meegenomen.

img_2205

Spiegeltje/haarborstel (Hema)

Ook dit handige uitklap-spiegeltje heb ik altijd bij me. Het is heel klein en een spiegel en haarborstel in één. Zo kun je je ontplofte coupe na die fietstocht temmen én je make-up nog even snel fixen. Onmisbaar!

img_2209

Powerbank (Action)

Na meerdere malen de fout te hebben gemaakt om met een maar half-opgeladen telefoon en zonder oplader van huis te vertrekken, heb ik deze powerbank in mijn tas zitten. Ook deze is lekker klein en licht, en je kunt je telefoon er meerdere keren mee opladen. (Als het goed is acht keer, maar dat weet ik niet helemaal zeker) Let wel op dat je de powerbank zelf ook oplaad haha, anders doet hij alsnog niets en heb je er helemaal niks aan.

img_2219

img_2217

Oortjes (apple)

Oortjes kunnen natuurlijk niet ontbreken in mijn tas. Ik houd enorm veel van muziek en luister het dan ook overal. Oh ja, en die dagelijkse struggle van in elkaar geknoopte oortjes? Pfff. Zo irritant.

img_2215

Telefoon (Samsung)

Ja, deze zag je echt niet aankomen hè? *kuch kuch* In de 21e eeuw is je telefoon natuurlijk voor de hand liggend. Om tijd mee te doden, je rooster op te checken, muziek op te luisteren…. Nou ja, je snapt het wel. 🙂

 

Dat waren de belangrijkste dingen uit mijn tas! Ik wilde nog even sorry zeggen voor mijn lange afwezigheid. (God, wat verontschuldig ik me daar vaak voor zeg haha) Ik heb wat problemen met mijn computer en daardoor is het bloggen nogal lastig. Ook had ik een tijdje totaal geen motivatie en inspiratie, maar ik hoop dat ik het nu weer een beetje kan oppakken. Anyway, hoe is het met jullie? Fijne vakantie gehad? ❤

Spreek jullie snel weer!

xx

Een gedachte over “What’s in my bag?

Geef een reactie

