10 dingen die je kunt doen op een regenachtige dag

IMG_0031

Het is natuurlijk héél aantrekkelijk om op een druilerige dag jezelf op te sluiten in een kasteel van kussens, dekens, Netflix én ongezonde snacks. Ik maak mezelf er vaak genoeg schuldig aan (hehe, oeps) maar dit hoeft natuurlijk niet. Want je kunt ontzettend veel leuke dingen doen als het regent! Ik hoor je denken: `Ja vast, mijn kamer opruimen zeker.’ Nou, bijvoorbeeld. 🙂 Vandaag deel ik met jullie 10 dingen die je kunt doen op een regenachtige dag. Enjoy!

1. Bedenk alvast naar welke tropische bestemming jij op vakantie gaat deze zomer. 

In ieder geval niet naar een plek met hetzelfde klimaat als in Nederland, maar een plek met een felblauwe zee, wit strand en een zon die elke dag volop schijnt. Is het al zomervakantie…?!

2. Ruim je kamer op.

Ja, inderdaad! En als je dan toch bezig bent, kun je hem net zo goed opnieuw inrichten.

3. Duik de keuken in en bak een meesterlijke taart/cake/unicorn-chocolate-bar

Mét sprinkles, uiteraard.

4. Start je eigen blog/werk vooruit voor je blog

Deze dag is dé perfecte dag om je blog te starten of alvast vooruit te schrijven voor komende week. Hartstikke leuk en ook nog eens productief.

5. Houdt een fotoshoot in je eigen slaapkamer.

Toevallig lenen die kerstlampjes, waarvan je het écht niet over je hart kon verkrijgen om ze na kerst weer naar zolder te doen, zich perfect voor een mooie achtergrond.

6. Houd een online-shop-sessie.

`1200 euro in mijn winkelmandje?! Erm, oeps…’

7. Nodig een vriendin uit en kijk de meest kleffe film aller tijden.

Ik geef je bij deze toestemming om een bak Ben&Jerry is erbij leeg te eten. Of 4.

8. Doe de regendans.

Ja, als het dan toch regent kun je er net zo goed iets leuks van maken.

9. Haal de creatieveling in je naar boven.

En verbaas iedereen met je DIY skills.

10. Houd een spa-day.

Ook heel gezellig met een vriendin. Maskertje, anyone? 

 

 

8 gedachtes over “10 dingen die je kunt doen op een regenachtige dag

  1. Leuukkkkk!! Ook een leuke tip is schilderen 😉 Ik heb vorige week zaterdag ook bijna de hele dag lekker zitten schilderen (met waterverf) ❤
    Pluspunten:
    + je wordt er helemaal relaxed van
    + zoek leuke plaatjes op op internet en probeer ze na te schilderen, misschien ontdek je wel een geheim talent! 🙂
    + je hebt nu ook nog eens wat nieuwe decoratie voor op je kamer!

    Nou, dat waren weer mijn tips voor vandaag. 🙂

    Doeeggg xxxxxxx Jippieee ❤

  2. Leuk om te lezen!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de songtag-st, meer informatie vind je op mijn blog!
    Xxx

Geef een reactie

