Sandstorm

IMG_9117

Hi there!

Ik heb vakantie! Pfff, daar was ik ook wel even aan toe. Vakantie staat bij mij gelijk aan leuke dingen doen. En leuke dingen doen staat gelijk aan…. Fotograferen! Zondag ben ik met een vriendin naar de duinen geweest met mijn nieuwe camera. Ik had hem nog niet eerder buiten getest, dus ik was heel erg benieuwd. En wauw, wat een kwaliteit! Persoonlijk vind ik de foto’s heel goed gelukt. Vandaag deel ik een paar foto’s van mijn fotoshoot met jullie. Onderaan staan waar alle items vandaan komen. Enjoy! XX Maud.

IMG_9119IMG_9123IMG_9136IMG_9137IMG_9173IMG_9218

Shirt: H&M

Sjaal: Beautiful Bijoux

Rokje: Bershka

Schoenen: Van Haren

5 gedachtes over “Sandstorm

  1. Wauw! Ik heb je blog net ontdekt, en oh wat is ie mooi!!! Die letters met met de naam van je blog erin: Love this! En die foto dat je zo om hoog springt. Is dat niet erg moeilijk om te maken? Ik ga je zeker volgen meid! Xoxo

  2. WAAUUWW WAT NOU GEEN FOTOMODEL??!!!!! *nu wil ik heel graag een verliefde smiley, je weet wel met die hartjes ogen, hier neerzetten maar volgens mij is die er niet, of ik weet gewoon niet hoe je die krijgt*

    Zelfs foto’s waar jij superserieus kijkt zijn moooiii!! Bij mij zien die er dan echt verlept uit :’)

    Wij moeten nog steeds samen een keer een fotoshoot doen hè? ❤

    xx Jippie

    PS: dikke spam, maar ik al deze posts nog niet gezien 🙂

Geef een reactie

