Maak kennis met mijn nieuwe liefde!

IMG_9001

Hallo allemaal!

Oh my god. Oh my god. OH MY GOD! Ik heb, na veel sparen en wachten en twijfelen, een nieuwe camera gekocht. De canon 600D om precies te zijn. Hij was best duur, maar hij is het helemaal waard. Ik heb hem nog niet goed kunnen proberen vanwege alle drukte die te maken had met school, maar nu heb ik kerstvakantie en alle tijd om de 307(!) pagina lange handleiding te lezen en hem uit te proberen. Er zitten ontelbaar veel functies op en ik kan niet wachten om te allemaal te ontdekken. Dit wordt 100% zeker mijn nieuwe liefde!

Voor nu moeten jullie het nog even doen met wat test foto’s, maar er komen zeker weten binnenkort foto’s aan die genomen zijn met mijn nieuwe camera. Ik ben er in ieder geval heel erg enthousiast over en kan niet wachten om alle nieuwe foto’s met jullie te delen!

Fijn weekend lovies, XXX Maud.

IMG_9003IMG_8987

3 gedachtes over “Maak kennis met mijn nieuwe liefde!

  1. waaw! De foto van de kerstboom is in ieder geval de moeite waard!

Geef een reactie

