Simple Stripes

IMG_3766

Hi!

Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. Hij is een week geleden geschoten, en wat was het toen warm! Echt bizar, ik kon gewoon zonder jas rondlopen. De outfit is heel casual, perfect voor een lange schooldag. Ik moet er wel bij zeggen dat de trui best wel kriebelt. In de winkel dacht ik: `Oh, het valt wel mee, daar doe ik gewoon een T-shirt onder.’ Thuis bleek dat een T-shirt eronder echt vet lelijk is, omdat deze trui redelijk laag uitgesneden is. Dan maar gewoon met een hemdje! Best te doen hoor, maar als je hier niet tegen kunt: niet kopen. Mijn vriendin paste hem eerst, maar ze vond hem te erg kriebelen, haha. Ligt er dus aan of je hier tegen kan.

 

IMG_3734IMG_3388IMG_3670

IMG_3498

IMG_3553

IMG_3431

IMG_3799 (2)

  • Ketting: Trendy
  • Muts: H&M
  • Sweater: H&M
  • Jeans: H&M
  • Schoenen: Van Haren

 

See u later lovelies! XXX Maud.

5 gedachtes over “Simple Stripes

Geef een reactie

