10 dingen die iedere blogger wel eens denkt of doet

Banner

Bloggers: het is een apart volkje. We gooien bijna ons hele leven op instagram, maken foto’s van ons eten en bedenken bij elke shop-sessie of dat ene shirtje wel foto-waardig is. Veel van mijn lezers zijn bloggers, en daarom leek het mij een leuk idee om een paar dingen op een rijtje te zetten die elke blogger wel eens denkt of doet. Let’s go!

1. Producten kopen alleen al omdat de verpakking er té cute uitziet.

En dat het dan ook nog eens lekker ruikt is natuurlijk mooi meegenomen….

IMG_2755

2. In de winkel je hele arm vol swatchen met lipsticks en vervolgens vergeten het eraf te halen.

Loop je daar door de winkelstraat met je roze glitterarm zonder dat je het zelf door hebt. Awkward.

3. Je cupcake niet willen opeten als je er nog geen foto van hebt gemaakt.

Want hey; geef toe. Jij kijkt ook liever naar een plaatje van een perfecte cupcake dan naar een half aangevreten cupcake…. Toch?

4. Enthousiast in de weer zijn met je camera, valt hij halverwege uit. 

En vervolgens gefrustreerd lopen vloeken op je batterij van je camera. OMG. Dat stomme ding ook.

Photography

5. *probeert te slapen* `Dat is echt een leuk idee voor een nieuw artikel! Even opschrijven hoor.’ *probeert opnieuw te slapen* `Hee, dat is ook een goed idee! Dat móét ik echt even opschrijven’

Het is dan ook niet zeldzaam dat ik om half 12 `s nachts in het donker in mijn notitieboekje sta te pennen… Soms is het leven van een blogger zó vermoeiend. Pfoe.

6. Een halve hartverzakking krijgen als je erachter komt dat jullie dit jaar naar een camping midden in de bush-bush gaan. Zónder Wifi.

Dat wordt jezelf opsluiten op je kamer, en vooruit schrijven!

7. Een outfit van een maand geleden op instagram zetten met de hashtag #OOTD

Niemand hoeft te weten dat ik hier in mijn verwassen snoopy-pyjama op de bank zit te chillen…

8. Elke ruit gebruik je als spiegel.

Heel onopvallend checken of je haar nog goed zit doet iedereen wel eens, ook als je geen blogger bent. Een rechtopstaande pluim op je hoofd is niet heel erg charmant…

9. Je komt helemaal tot rust als je `s ochtends je make-up opdoet.

Tenzij die @#$%^&* wing niet wilt lukken, dan flip je helemaal. THE STRUGGLE IS REAL.

10. Mensen die je raar aankijken als je foto’s van jezelf maakt.

Dit herkent sowieso iedere blogger die bijvoorbeeld wel eens outfit foto’s maakt op een openbare plek. Van die mensen die langs fietsen als jij net in een houding staat waar yoga-profs jaloers op zijn. Just smile and wave. Smile and wave. 

Smile and wave

See u soon, XXX Maud. ♡

 

 

3 gedachtes over “10 dingen die iedere blogger wel eens denkt of doet

  1. Herken ik! Wanneer ik voor mijn computer zit, komt er geen ekel ideetje naar boven maar op de meest niet gepaste momenten zijn ze er wel! SNEL OPSCHRIJVEN!!!! Pffff… Maar het is super tof, het bloggen!!! ❤️❤️

Geef een reactie

