HOORAY: Lifedress bestaat 2 jaar!

Hooray banner

Ja, je leest het goed. 2 jaar. 2 jaar…?! Ja, 2 VOLLE JAREN!

Ik lieg niet als ik zeg dat ik dit echt insane vind. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik maanden op zoek was naar een goed blog platform. Ik heb er zeker 5 geprobeerd, maar de enige die ik me nog kan herinneren was 123website.nl. Ik heb hier ongeveer, wat zal het zijn, een maandje op gezeten ongeveer. En toen gebeurde er een rampscenario in die tijd, en een geluk in deze tijd. Ik moest gaan betalen. Godzijdank heb ik toen WordPress uitgeprobeerd, en zie hier het resultaat! In deze blog zit twee jaar schrijven, foto’s maken, leuke en minder leuke reacties, een Youtube kanaal dat momenteel even stil ligt, noem het maar op.

Ik denk echt dat bloggen mij heeft geholpen, en nog steeds helpt. Ik heb iets waarop ik alles kan doen wat ik leuk vind. Schrijven, fotograferen, maar ook web design. Ik vind het heerlijk om te prutsen met nieuwe thema’s, nieuwe banners, extra snufjes aan mijn site toevoegen. Ik wist niet eens dat ik dat leuk vond, dat ik het überhaupt kon. Zo zie je maar dat er hele mooie dingen uit kunnen komen.

Ik wil jullie ook even bedanken, voor alle lieve reacties en feedback. Het is supertof om te zien dat mensen de moeite doen om jouw stukjes te lezen en daarop te reageren en te liken. Dat vind ik echt geweldig. ❤

Goed, na dit hele stuk over hoe leuk het allemaal wel niet is (ik kan nog wel even doorgaan, hoor!) ga ik denk ik maar aan de taart. Ook een stukje? 🙂

Liefs, Maud.

4 gedachtes over “HOORAY: Lifedress bestaat 2 jaar!

Geef een reactie

