The body shop: Strawberry heaven

IMG_3104

Zoals jullie (waarschijnlijk) weten, was ik vorige week woensdag jarig. 13 jaar, time flies! Een van de leuke dingen van jarig zijn, zijn de cadeautjes. En nee, natuurlijk gaat het niet alleen maar om cadeaus. Maar stiekem vinden we het allemaal leuk om iets nieuws te krijgen, toch? Van een goede vriendin kreeg ik dit tasje met spulletjes van The Body Shop. En guys, let me tell you: It’s strawberry heaven. Maar dan ook echt.

Er zitten vier producten in één tasje van 16 euro. Een bath Lily, shower gel, hand cream en body butter. Hier te koop.

IMG_3129

IMG_3120

IMG_3134

IMG_3143

Strawberry shower gel

Ik trap af met deze heerlijke shower gel voor onder de douche en in het bad. Hij is echt ontzettend zoet, daar moet je wel van houden. Als jij bij het woord `zoet’ meteen je neus ophaalt is dit echt niets voor jou. Ik vind het wel heel lekker en deze geur is dan ook echt wat voor mij. Wat wel opviel is dat ik best veel nodig had om mijn hele lichaam in te kunnen smeren. De bijgeleverde spons gebruiken dus, anders is dit flesje binnen no-time op en dat is zonde!

Hier los te koop voor 3 euro. (60 ml)

IMG_3150

IMG_3165IMG_3166

Strawberry hand cream

Yay, handcrème! Nu de winter eraan komt kan ik dit zeker goed gebruiken, aangezien ik dan best wel droge handen kan hebben. En oh, deze ruikt ook weer zó heerlijk zoet. Dit is mijn ding, jongens. Boven dat vind ik ook dat deze verpakking er leuk uitziet. In plaats van een zilveren verpakking die je vaak ziet is dit een metallic roze verpakking, heel mooi. En waar ik echt oprecht verbaasd over ben is dat deze handcrème niet plakt! De meeste crèmes die ik tot nu toe geprobeerd heb zijn toch een beetje plakkerig, dat vind ik bij deze meevallen. Misschien in het begin, maar het trekt heel snel in. Dat is fijn!

Hier los te koop voor 5,50 euro. (30 ml)

IMG_3175IMG_3181

IMG_3203Collage body butter

Strawberry body butter

Dames en heren, graag een applausje voor de favoriet van vandaag….. De body butter! Dit spul is écht hemel op aarde. De body butter heeft een iets subtielere aardbeien geur, het is dus wat milder dan de shower gel en handcrème. Ondanks dat ruikt het nog steeds heel erg naar aardbei, dus denk niet dat dit opeens een hele andere geur heeft dan die andere twee. Als je het op je huid smeert voelt het ontzettend zacht aan. In het begin tintelt het een beetje, maar ook de body butter trekt razendsnel in. Waarom deze mijn favoriet is? De iets subtielere aardbeien geur vind ik persoonlijk fijner dan die enorm sterke geur van de andere twee. En bovendien is het heel chill om een body butter (of bodylotion, dat kan natuurlijk ook) te gebruiken na het douchen, waardoor je een hele zachte huid krijgt. Likelikelike!

Hier los te koop voor 6 euro. (50 ml)

Ik ben heel tevreden over alle producten. Als je niet van zoete dingen houdt is dit niets voor jou, maar ik zeg: laat die aardbeien spullen maar komen! (Als ik mijn huis vol zou bouwen met aardbeien producten zou mijn vader waarschijnlijk gillend gek worden. Toen ik tijdens het eten enthousiast vertelde over mijn nieuwe producten en ik mijn handen aan hem liet ruiken maakte hij een soort gadver-geluid. Sorry pap! 🙂 ) Ken je trouwens van die rolletjes kauwgum die je vroeger altijd had? Zo’n chemisch roze ding die opgerold in een rond doosje zat en waar je dan stukjes af moest scheuren om het vervolgens op te eten. Daar ruikt het een beetje naar, haha. Moet je van houden. And I ab-so-lu-te-ly do!

XXX Maud.

4 gedachtes over “The body shop: Strawberry heaven

Geef een reactie

