It’s my birthday!

image

Hee allemaal! Dit is niet een hele inhoudelijke post of zo haha, maar ik wilde toch even laten weten dat ik vandaag jarig ben! 13 jaar geleden waren mijn ouders nu (hopelijk :)) de gelukkigste personen op aarde. En ik nu ook, omdat ik al zulke leuke 13 jaren heb mogen meemaken. Vanochtend kwam ik trouwens op school, en toen was mijn hele kluisje versierd met vlaggetjes en ballonnen door mijn vriendinnen. Ze hadden zelfs de boel open gekregen (credits naar de conciërge om hem voor hen open te maken haha) om er nog meer versieringen en een hele leuke kaart in te doen. Aaaah, dat vond ik zo lief! Ik ben door heel veel mensen gefeliciteerd en dat geeft een echt verjaardags gevoel haha. Goed, dan ga ik nu maar eens aan mijn Duits huiswerk beginnen. En natuur/scheikunde. En Frans. En Grieks. Dat moet ook gebeuren, zelfs als je jarig bent. 🙂

Hele fijne dag nog allemaal ❤ Liefs, Maud.

5 gedachtes over “It’s my birthday!

Geef een reactie

