Fall inspiration <3

Fall outfit inspi

Hi ♥

Misschien ben ik de enige hoor, ik weet het niet. Maar elke keer als ik `s ochtends denk: `Yaasss, volgensmij wordt het vandaag koud. Nu kan ik mijn dikke sweater aan!’ is het `s middags toch weer warm. En ja, daar loop ik dan in mijn wollen trui. Gedver, don’t like that. Nu mag het van mij wel wat kouder worden, zodat ik niet elke middag puffend op de fiets zit omdat het zooo heet is! En omdat ik stiekem al uitkijk naar de winter (ja, ik weet het. Helemaal gestoord) heb ik vandaag een warme outfit inspiration post voor jullie.Alle winterse items komen voorbij, zodat jij goed voorbereid bent als het dan eindelijk wat kouder wordt. Dikke panty’s? Check! Mutsen? Check! Sjaals? Check check dubbelcheck!

VestSocksLondon

Scarf

Flower skirtHoge laarzenLeavesBordeaux skirtBootsPumpkinStarbucks

 

2 gedachtes over “Fall inspiration <3

  1. Haha ik heb hetzelfde 😂 van mij mag het nu wel écht koud worden, dan hoeven de handschoenen, mutsen en dikke wintertruien niet meer te verstoffen in de kast. ❤️

Geef een reactie

