Strike a pose (fotoshoot/OOTD)

OOTD

Hi eyeryone ♥

Gisteren had ik zo’n leuke dag! Mijn paardrijlessen begonnen gisteren weer, en omdat ik één van de oudsten ben zit ik samen met nog 2 meisjes van mijn leeftijd in de eerste groep. Het begint al om 9 uur, dus dat is best vroeg haha. Om half 10 was ik klaar en om half 11 had ik met mijn beste vriendin afgesproken om te gaan hardlopen. Ik moet echt wat aan mijn conditie gaan doen aangezien ik met gym best wat te verduren krijg lol. Om dat allemaal vol te houden heb ik besloten om af en toe gewoon een stukje te gaan rennen. Mijn beste vriendin heeft hetzelfde voornemen en dus renden we gewoon gezellig samen.

Onderweg kwam ze opeens met het leuke idee om een fotoshoot te houden bij een veldje bij ons in de buurt. Naar huis hollen, omkleden, even wat eten, camera pakken en we waren ready to go! Persoonlijk vind ik te foto’s echt goed gelukt. En ja, je bent een blogger of je bent het niet….. Kom maar door met die outfitfoto’s!

IMG_6285 IMG_6299 IMG_6314 IMG_6355 IMG_6357

IMG_6387 edited 2

Schoenen: van Haren

Broek: Vögele

Topje: Onbekend

Spijkerjasje: H&M 

Have a nice day lovies, XX Maud

5 gedachtes over “Strike a pose (fotoshoot/OOTD)

  1. Supermooie foto’s! 😍 misschien moeten wij ook eens een keer samen gaan hardlopen 😜 of gewoon een keer afspreken, want dat hebben we nog nooit gedaan ❤️

    Xx Jip

Geef een reactie

