Five Favourites #2

Kop

Hi!

Wisten jullie dat mijn allereerste artikel op deze blog ook een Five Favourites was? Met allemaal foto’s die zo van internet geplukt waren, haha. Echt zo fout :-p

Vandaag dus een artikel met dingen die mij momenteel heel blij maken. Van muziek tot sieraden, het kan van alles zijn. Lekker random, dat vind ik altijd wel leuk. Laten we snel beginnen! 🙂

IMG_2739

IMG_2742

SHOES

Maak kennis met mijn nieuwe liefde: Deze zwarte hakken. Ik twijfelde of ik ze wel echt wilde kopen omdat ik dit niet echt de beste schoenen vind om naar school te dragen, maar ze zijn zó mooi! En ze zijn wel perfect voor een feestje. Dusse…. Mocht je me kwijt zijn, je kunt me vinden in de zevende hemel. Samen met deze pretty heels, uiteraard.

IMG_2750 IMG_2753

PLAYLIST

Sinds ik Spotify ontdekt heb staat playlist Coffehouse verdacht vaak op. Gewoon omdat het zulke chille muziek is! Superfijn om mee wakker te worden, huiswerk mee te maken of gewoon de hele dag door op de achtergrond. Ja, dit is echt mijn favoriete playlist van dit moment.

IMG_2756 IMG_2772

LIP PRODUCT

Een vriendin van mij is deze vakantie naar Amerika geweest, en daar heeft ze deze EOS lippenbalsem voor me gekocht. En serieus, hij ruikt zo lekker! Dit is vanille – mint geloof ik. Vooral in de koude maanden is lippenbalsem fijn, omdat je dan altijd van die gebarsten, droge lippen krijgt. Yegh, zo vervelend! Met lippenbalsem heb je daar geen of minder last van. Hij ruikt heel lekker fris, maar toch met wat zoets erdoorheen door de vanille. Dayum.

IMG_2780 IMG_2786

JEWELERY

Zie hier, mijn favoriete pareltje van dit moment. Deze zag ik voor maar iets van 3 euro op een marktje in Frankrijk, en nou ja, je snapt dat ik hem niet kon laten liggen. Het is zo’n soort cirkeltje die om je vinger zit, maar niet verbonden is met elkaar. Snap je wat ik bedoel? Hij zit dus zeg maar om je vinger `gedraaid’. Dit in combinatie met die bloemetjes is gewoon liefde. Pure liefde ❤

SONG

Ik vind Justin Bieber eigenlijk 3 keer niks, maar ik moet toegeven dat dit nummer wel bijzonder vaak op repeat staat. Gewoon een fijn liedje.

Welk lied heb jij vaak op repeat staan?

Fijne dag nog lovies, X Maud.

Geef een reactie

