10 DIY’s die ik ooit nog eens wil proberen

Camera lens

Hello there! ❤

Zie hier: Een ultiem geluksmoment. `s Avonds op mijn (opgeruimde, jawel) kamer zitten, samen met mijn kerstverlichting en chille playlist terwijl ik artikeltjes zit te tikken. Máár… dit geluksmoment kan worden uitgebreid door er een flinke dosis DIY’s van pinterest aan toe te voegen waarvan mijn handen spontaan beginnen te jeuken. LET’S GOOO

*DIY = Do It Yourself = maak het zelf

1. Mooi uitgeholde pompoenen

Laten we maar aftrappen met deze herfstige DIY. Pompoenen versieren en er een lichtje instoppen! Die eeuwenoude gezichtjes zijn al zo oud, misschien zouden we de trouwe halloween-fans deze DIY eens onder hun neus moeten schuiven. Ik ben vóór dit nieuwe idee.

Pompoenen

2. Een schaal van bladeren

Nóg maar een herfst DIY aangezien heel Pinterest uitpuilt. En deze staat echt hoog op mijn lijstje `absoluut zeker weten definitief proberen’. Want hey, is er iets herfstiger dan dit? Nah, denk het niet.

Blader schaal

3. Mok bekliederen

Voor de less is more mensen onder ons, deze simpele maar superleuke mokken zijn echt heel easy. Wit kopje, watervaste stift en daar ga je al.

Mok

4. Dennenappel kerstboompje

Kerst duurt nog even, maar toch. Kunnen we het even hebben over het feit dat ik hier zelf nooit op gekomen ben?! Dit is zo makkelijk!

Dennenappel boom

5. Camera lens vormpje

Papiertje, schaar, vorpje uitknippen, op de lens plakken, op lichtjes richten en je kunstwerk is klaar. Dit is zo geniaal.

Camera lens

6. Cake in een mok

Dit móét wel smaken als hemel op aarde lijkt me zo. Toch?!

Cake in een mok

7. Lamp versieren

Het ziet er best moeilijk uit, dat geef ik toe. Maar het resultaat is echt zoooo pretty!

Lamp

8. Nepwimpers in een lijstje

Aangezien nepwimpers en ik niet samengaan en ik ze dus nooit gebruik kan ik ze mooi hiervoor gebruiken. Das ook weer opgelost.

Nepwimpers

9. Fake sok

Oude sweather in de kast liggen? Lucky you, want die kun je goed gebruiken! Gewoon een stukje van de mouw afknippen en boven je laars uit laten piepen. Superleuk!

Sweather sok

10. Bladeren in een potje

Je potje vullen met bladeren, kaarsje erin en voila: Ziet er meteen een stuk leuker uit.

Kaarsje

Dat was het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. Geniet van je zondag en tot snel, xxx Maud.

Alle DIY’s komen van Pinterest

Welke DIY vind jij het leukst?

Geplaatst in diy

Geef een reactie

