Waarom ik stiekem uitkijk naar de herfst

GIF blaadjes

Hallo daar mensen ❤

Long time no talk! Na mijn vakantie heb ik geloof ik niet meer geschreven, oeps. Daar moet ik toch echt wat aan gaan doen.

Vandaag een artikel met redenen waarom ik stiekem best wel zin heb in de herfst. Want ja, ik geef het toe: Ik ben de zomer nu wel weer een beetje beu. Heerlijk hoor, al die ijsjes en zonnige dagen en shorts met luchtige topjes. Maar zeg nou zelf, een avondje op de bank inclusief een grote kop chocolademelk en een paar dikke sloffen klinkt toch wel héél aantrekkelijk. Zit jij heftig ja te knikken? Lees gauw verder! 🙂

  1. Warmere outfits

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het heerlijk om mijn outfit op te leuken met een vest of muts. In de zomer is dat allemaal veel te warm en lig ik na 5 minuten met een wollen vest al half dood te gaan omdat het echt te heet is. In het najaar heb je hier helemaal geen last van. Sterker nog, kom maar op met dat wollen vest! 😉

2. De mooie natuur

Verklaar me voor gek, maar ik vind het altijd leuk om bladeren op elkaar te stapelen en er dan doorheen te rennen hahahaha. Gewoon omdat ik die bladeren zo mooi vind en het zo’n gezellig geluid maakt.

3. Warme dranken 

Hot chocolate is sowieso één van mijn favoriete drankjes. Gisteren wilde ik in Amsterdam eigenlijk ook een warme chocolademelk bestellen, maar mijn ouders keken me toen een beetje raar aan haha. In de herfst is er helemaal niemand die een opmerking maakt als je choco bestelt, want hey, dat wilt iedereen toch wel als het koud is?!

4. Kerst is weer toegestaan

Ik zeg bewust niet alleen kerst-muziek, want hoe zit het dan met de kerstverlichting, kerstmutsen en kerstversiering? Wat mij betreft mag mijn kamer nu alweer helemaal omgetoverd worden tot een soort kerstparadijs. Slinger hier, rode sjaal daar.. Yes, please,

4. Nieuwe collecties

Hell yeah, nieuwe collecties! Gisteren was ik in Amsterdam zoals ik net al zei, en wegens tijdgebrek ben ik alleen in de H&M geweest. AAAAAAAAAAH ZE HEBBEN ZULKE LEUKE KLEDING ANXNXJNZ\HJANSRN. Ik moet echt op mijn geld gaan letten, want als ik zo doorga blijft er geen cent meer over voor een grotere kledingkast…

5. Ik slaap stukken beter

`s Zomers wordt ik `s nachts helemaal gek. Misschien ben ik de enige, maar ik ben zo’n persoon die het niet fijn vind om zonder deken te slapen. Maar het is zo HEET onder die dekens. Nou, been eronderuit, ligt natuurlijk voor geen ene meter. Been er weer onder, armen boven de deken. Maar dan ben ik bijna gedwongen om op mijn rug te liggen, en dan kan ik echt niet slapen. Op mijn zij, één arm erboven. Ligt weer niet lekker, en ga zo maar door. Ik lig uren te woelen en bah, wat haat ik dat!IMG_1410

6. Donkere make-up en kleding

Nee, ik ben niet opeens gothic geworden. 😉 Maar donkerdere tinten vind ik mooier bij mij staan. Ik weet niet of andere mensen dat ook vinden en of het überhaupt waar is, maar een donkerrode lipstick vind ik mij leuker staan dan een barbieroze.

7. Je kunt hele mooie foto’s maken

Oké oké, in de zomer misstaan foto’s van ondergaande zonnen en summer outfits ook niet, maar een blaadje waar de regendruppels nog opliggen of een pic van een brandend kaarsje vind ik zo mooooooooi! ❤

IMG_5840

8. Kaarsen

Als we het dan toch over kaarsen hebben…. Liefde voor kaarsjes als het `s middags al vroeg donker is en dan alvast kaarsen kunnen aandoen!

9. Mijn kamer weer kunnen decoreren

Ahum, ja, maak kennis met deze room decorating fanaat. Vooral als kerst eraan komt leef ik me helemaal uit met kerstbomen, lichtjes (véél lichtjes!), kerstballen- en slingers, wollen dekentjes, kerstknuffels…

10. Regen die tegen het raam tikt

Laatst moest ik tegen mijn principes in die @#$%^& lelijke regenbroek aan toen ik uit school kwam. Ik heb eerst nog een heel klein stukje zonder gefietst, maar ben toen toch maar langs de weg gaan staan en heb hem aangetrokken. Ik moet misschien op zoek naar een iets hipper ding, want ugh. Als het regent zie je mij niet buiten. Maar je ziet mij wél genieten van het tikkende geluid op het raam als het regent! So cozy ❤

IMG_4909

Dat was het alweer! See you soon lovies 

XXX

Waar kijk jij het meest naar uit in de herfst?

2 gedachtes over “Waarom ik stiekem uitkijk naar de herfst

  1. Die laatste foto! 😍 ik hou ook echt van dat soort regenfoto’s, je wilt niet weten hoe veel foto’s ik heb van regendruppels tegen het raam 😄

    Xx

Geef een reactie

