New in: Plaktattoo’s!

IMG_2030

Hee allemaal!

Hoe is het met jullie? Hier gaat alles goed, heel goed zelfs. 🙂 Vakantie is zo fijn ❤

Vandaag heb ik een soort review voor jullie over deze leuke plak tattoo’s van de HEMA. Op Tumblr zie je heel veel van deze tattoo’s voorbij komen, ze staan lekker vrolijk en zomers, perfect voor een festival of gewoon deze zomer.

De eerste tattoo die ik opplakte was het woord `hope’ met stippeltjes ernaast. Hieronder zie je daar een foto van

IMG_2044

 

De tattoo moet je op de plek leggen waar je hem wilt hebben, er ongeveer 20 seconden een nat doekje of washandje ophouden, papiertje er aftrekken en voilá, je tattoo zit. Zoals ik al zei plaatste ik deze op mijn rechterpols.

IMG_2047IMG_2048

 

Als je het washandje eraf haalt valt het papiertje er al bijna af, zo makkelijk is het papier te verwijderen. En deze tattoo’s blijven echt heel goed zitten! Ik heb een middagje gezwommen en dan is hij er wel af, maar dat is bij elke tattoo. Later heb ik ook nog een ankertje op mijn onderarm en een palmboompje op mijn hals gezet, onder mijn sleutelbeen. Het ziet er superleuk uit! Zeker een aanrader. Het is zomers, opvallend maar toch heel basic door de metallic kleurtjes en goedkoop.

IMG_2050

 

Te koop bij HEMA voor €3,00 

Tot snel sweeties! ❤ xxx

 

3 gedachtes over “New in: Plaktattoo’s!

  1. Maakt net uit. Ik ga binnenkort toch een keer naar de HEMA voor wat andere dingetjes. Dan kijk ik wel even. Anders moet ik nog door gaan met zoeken… 😀

Geef een reactie

