5 superleuke gadgets voor de zomer

Hola!

Het is bijna zomer! *doet vreugdedansje* En bij de zomer horen zwembaden, palmbomen, strandwandelingen…. Jij denkt: `Eindelijk tijd voor LEUKE dingen’ Maar dan, je haaltje knalroze bikini met cute watermelons uit de kast, trekt hem aan, en… Crap, hij is te klein. Wat nu? Don’t worry, ik heb de leukste bikini’s, zwembanden, make-up en nog veel meer leuke zomer spulletjes voor jou op een rijtje gezet. Nu weet je zeker dat je zonder zorgen een fantastische zomer kunt hebben. 😉

1. Zwembanden Oh dear god, ik ben ontzetten verliefd op deze food stuff voor in het water.  Ronddobberen op een pizza, chillen in een donut of zonnen op een oreo? Ik wel.

Oreo luchtbed Krakeling Donut zwemband Zwemband pizza\

(O.a. te koop bij http://www.opblaasplaza.nl of http://www.radbag.nl)

2. Triangl bikini’s

Kunnen we even praten over mijn  nieuwe obsessie? Ja? Mooi, Het zijn namelijk Triangl bikini’s. Ze zijn behoorlijk prijzig, maar oh, wat een beauty’s. Mijn favoriet is poppy – Flamingo fling. Ik ben nu op zoek naar een neppe, of een goedkope op marktplaats. Dus, mocht je er nog eentje hebben die ligt te verstoffen in een hoekje, omdat hij te klein is? Ik wil best pleegmoeder zijn. 😉

POPPY - FLAMINGO FLING - TOP   Triangl bikini

3. Waterdichte tablethoes

Internet-junkies opgelet! Een dagje naar het strand zónder mobiele apparaten is chill, maar stel: je kunt niet zonder. Dan is er speciaal voor jou deze waterdichte hoes die je om je tablet kunt doen, zodat je niet meer hoeft te gillen als je broertje met z’n druppelende lijf van het water boven je komt hangen. (Hier te koop)

Hoes tablet

4. Giant beachball

Eén klein vlaagje wind, en die kleine rot strandbal verandert van koers waardoor je elke keer moet hollen om hem op te halen. Met deze Giant beachball heb je daar geen last meer van! Je portemonnee lijdt helaas wel, want hij kost 200 euro. (Gloep) Maar je bent wel verzekerd van een stabiele koers én de slappe lach.

Giant beachball

(Hier te koop)

5. Hippie volkswagenbus tent

Deze kwam ik hier tegen en aaaaaaaaaaah, wat is `ie leuk! Als ik later een auto ga kopen wil ik het liefst zo’n retro volkswagen bus, ik vind ze fantastisch haha.

Volkswagen tent

Dit was het! Kleine verondschuldiging: Sorry dat ik langer dan een maand (Omg) niet geschreven heb. Momenteel ben ik ontzettend druk met school en er staat een dikke toetsweek gepland, dus hopelijk snappen jullie dat school even voorgaat. Desondanks hoop ik dat jullie het leuk vonden, en tot snel!

Kus, Maud. ❤

5 gedachtes over “5 superleuke gadgets voor de zomer

  1. Superleukk!!!😍😍😍 ik wil ook die donutt🍩 maar ik ben bang dat mijn ouders dan gaan zeuren neee die heb je niet nodig dus je mag m niet 😓

  2. Leeeuuuukkkkk!!!!!!! Die tent!! OMG!!!! Die wil ik hebben!!!!!!!!!!!!!!

  3. Had je even je Tellsell-momentje bij die waterdichte tablethoes? 😜 haha grapje, leuk artikel 😘

Geef een reactie

