`n Greunings huus

A

Hallo allemaal ♥

Allemaal een fijne vakantie gehad? Ik wel. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik nog heel even vakantie, maar ik moet al wel weer gaan werken voor school. Van vorige week dinsdag tot zaterdag zat ik een een huisje in Groningen, samen met mijn ouders en broertje. Ik heb een klein foto-verslagje voor jullie van alle dingen die ik gedaan heb. Met dank aan mijn moeder en broertje, die ook heel veel mooie foto’s hebben gemaakt. Enjoy!

Donderdag: Aquazoo

Aquazoo is een soort dierentuin, maar dan meer gericht op waterdieren. Natuurlijk zaten er ook wel `gewone’ dieren als kangoeroes of apen. Het buitengedeelte is echt heel mooi ingericht, met leuke routes en paadjes. En stiekem ben ik toch in love met de lama’s. Ze zien er zo wollig en knuffelig uit… Aaaaaahh ♥

IMG_1434

IMG_1488

IMG_1506

IMG_1546

IMG_1567

IMG_1538

IMG_1607

Vrijdag: Zee en lauwersmeer

Vrijdag gingen we eerst naar de zee. Er stond een informatiehuisje langs de kust waar je een hele mooie film kon bekijken over het zeeleven, ontzettend gaaf in elkaar gezet. Daarna zijn we doorgereden naar het lauwersmeer. Ik weet niet precies hoe het heet, maar er lag een gebied vlak naast waar je wandelingen kon maken. En het eerste woord wat in me opkomt als ik eraan terugdenk is: Wauw. Wat was dát mooi. Er was geen mens te zien, de zon scheen, en het gebied was zo prachtig, haast sprookjesachtig. Het was moeilijk om dat `dromerige’ gevoel dat ik erbij kreeg op foto vast te leggen, maar ik heb het geprobeerd. En, oh dear god, als je het de geur die er hing in potjes kon stoppen en mee kon nemen naar huis had ik niet geweten hoe snel ik dat had moeten doen.  Dayum.

IMG_1625

IMG_1621

IMG_1648

IMG_1658

IMG_1672

IMG_1676

IMG_1663

IMG_1700

IMG_1716

IMG_1703

IMG_1699

2 gedachtes over “`n Greunings huus

Geef een reactie

