I wish… TAG

I wish

Hi there!

YAY, ik heb vakantie! Voor sommige van jullie is de vakantie misschien al afgelopen, maar die van mij duurt nog een hele week. Ik ben bezig met een video op te nemen en wat dingetjes te schrijven voor mijn blog. Wat ik verder nog ga doen…? Slapen (VEEL slapen), eten, series kijken… Nou ja, ik verveel me niet. 🙂 Maar aangezien ik stiekem toch wens dat ik morgen wakker word op Bali met een kokosnoot in mijn hand en een fluoriserend roze bikini aan op het strand is het tijd voor de I wish… TAG. Natuurlijk mag iedere blogger deze TAG ook overnemen. Veel plezier!

ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU DAN JE DROOMBAAN ZIJN?

Pffff….. Wat een vraag, er zijn zoveel leuke banen. Het liefste wil ik later wat creatiefs doen, bijvoorbeeld modeontwerpster, redacteur bij een tijdschrift of fotografe. Iets met tekenen of schrijven zou ik ook geweldig vinden.

ALS JE EEN SUPEROVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?

Een huiswerkmaker, een leermachine, iets in die richting. Wat zou het heerlijk zijn om de hele middag met vriendinnen te kunnen hangen, alles doen waar ik zin in heb, en als ik dan `s avonds ga slapen koppel ik die machine even aan en stampt hij alle informatie die ik moet weten voor een toets in mijn hoofd. Oh, dat zou geweldig zijn. Iemand een leermachine achter in de schuur staan die ik mag huren?

ALS JE EEN DAGJE OP ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?

Zo, die is moeilijk. Ik zou zeggen Katniss uit The hunger games, omdat ik de serie sowieso helemaal fantastisch vind, maar of dieren doodschieten iets voor mij is… Neh, ik denk het niet. Dan kies ik voor Cady Heron uit Mean Girls, omdat ze mioj een heel lief meisje lijkt. Maar alleen als ze nog geen barbie is… Alléén dan.

Mean girls

ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAARTOE GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WAAR ZOU DAT DAN ZIJN?

Curaçao, Bali, Kreta, in ieder geval een land met veel zon en stranden. Of de Verenigde Staten, de ene dag spenderen aan het strand en de volgende shoppen in New York. Yes please.

ALS JE IETS DOOR ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN, ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?

Pizza. Natuurlijk!

Pizza

ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU MOGEN WEGNEMEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

De eerste echte angst die in me opkomt is mijn angst voor spinnen, maar goed, dat valt nog wel te overzien. Misschien de angst dat ik dierbaren verlies, mensen waar ik ontzettend veel van houd. Het is me één keer gebeurd, met mijn oma, en ik kan je vertellen dat ik dat liever niet nog een keer mee wil maken.

ALS JE EEN SUPERPOWER ZOU KUNNEN HEBBEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

Ik twijfel tussen mezelf in tweeën kunnen splitsen of kunnen vliegen. Als ik mezelf splits (oftewel een dubbelganger de wereld in stuur) zou ik naar school én op vakantie kunnen gaan. Maar vliegen lijkt me ook geweldig. Ik neem ze maar allebei denk ik. 😉

ALS ER EEN BAND WEER BIJ ELKAAR ZOU KOMEN EN EEN PRIVÉ CONCERT BIJ JOU THUIS ZOU KUNNEN GEVEN, WIE ZOUDEN DAT DAN ZIJN?

Ik ben niet echt fan van een band, en de enige band die ik nog redelijk leuk vind én waar een bandlid van weg is is One direction. Nou ja, doe die dan maar.

ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU MOGEN HEBBEN, WELK DIER ZOU JE DAN WILLEN?

Een paard, maar dat is veel werk en erg gewoon. Ik bedoel, als ik het dan toch voor het kiezen heb… Ik denk een leeuw of een tijger, maar dan wel een tamme. Een soort van megagrote huiskat waar je mee kunt knuffelen en spelen. Ja, dat lijkt me wel wat. Maar dan heb ik wel een groter huis en tuin nodig…. Nou ja, doe die er maar bij dan. Omdat het moet. 😉

meow

Dit was het, hopelijk vonden jullie het leuk en een fijne dag nog! Liefs, Maud.

Geef een reactie

