Mijn favoriete spring/summer remixes

Hi allemaal!

Oh, wat is het heerlijk weer. Wat ben ik blij dat ik afgelopen zondag luchtige shirtjes heb gekocht! (Binnenkort een shoplog, mocht je het je afvragen πŸ™‚ ) De laatste tijd ben ik veel op zoek naar leuke remixes, en dan vooral van liedjes die op dit moment helemaal grijs gedraaid worden. Een remix geeft nΓ©t was extra’s, daar houd ik van. ❀ Hopelijk jullie ook, want hier komt een lijst met remixes die ik geweldig vind. Enjoy!

 

Fijne dag nog allemaal, XX maud.

Geef een reactie

