Kleine mededeling + Last week in pictures #1

Hé allemaal,

Ik begin maar even met mijn mededeling. Ik heb al sinds ik begonnen ben altijd erg onregelmatig geschreven. Soms 4 berichten in één week, soms een hele maand niets. Zo weten jullie niet wat jullie wanneer moeten verwachten en heb ik geen overzicht. Daarom heb ik besloten om te proberen op dinsdag en vrijdag een artikel online te zetten, en af en toe in het weekend een video. Dit zal niet met regelmaat gaan omdat video’s tijd kosten om te maken, een artikel gaat sneller. Dus…. Dit is mijn eerste `vaste’ artikel. Enjoy!

AuEtg2unn4zUD8-G-cmObok3BiOuUG1aNklHxXviQLwp

 

 

           Maandag: Ik ben een nieuwe instagram-feed gestart en dit was mijn 2e foto. Je kunt me volgen op @lifedress_nl

Ah5UmNIZGyVCLTPmtb-sBYE-HLlTVIryzzSpe6gdC_Cw

         Dinsdag: Dit was de zonsondergang vanuit mijn raam. Zo mooi! Ook deze staat op mijn instagram account.

AkOSL59Srd4dTwajubpThplV8s7THB8fCzka54NTd9mA

              Woensdag: Deze dag was het goed weer voor een smoothie. Er zit yoghurt, rood fruit en banaan in. Yum!

Ar83c-3yH36ueWid6DggapuVCX3DJHLlTGLbSO12Ss3t

                          Vrijdag: Onze professionele natuur-scheikunde selfie met Tanja. Die brillen staan ons goed, hè? :p 

AlKk5JYmcU6-zGC632CFgIw8t3biei5j-rEzJrYPKMeH

 

 

Vrijdag: Na school gingen we met onze vriendinnengroep een ijsje halen. Het was heel gezellig!

AtMXRfTWcqwFqZNLqA65xidoJcaB8QAGVikbuU813ahz

 

Zondag: Samen met mijn moeder heb ik gewinkeld in Amersfoort. Dit is wat ik heb gekocht; Veel croptops en luchtige kleding. I like!

Ar5x7n7XNcrpv2MAO63tv9xmknE0r50rcGnty3WvME9i

 

Zondag: Dit is mijn favoriete setje. De rok had ik gezien in Jiami’s laatste shopsplash video en ik was meteen helemaal verkocht. Wat een beauty! Hij is te koop bij de H&M en is eigenlijk iets te groot, maar ach, dan kan ik hem volgend jaar ook nog aan. 🙂

Dit was het, mijn eerste `last week in pictures’ artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Liefs, Maud.

 

 

2 gedachtes over “Kleine mededeling + Last week in pictures #1

  1. Die maxi-skirt!😍😍 en je ligt daarmee ook zo lang 😘 staat echt leukk💕
    Hihi ik vind het leuk om te reageren maar dat wis te vast nog niet 😉
    Xxx Jip

Geef een reactie

