I ♥ spring TAG

IMG_1858

Hi y’all ❤

Eindelijk weer eens een tag! Ik vul vandaag de I ♥ spring tag in, aangezien de lente is begonnen en een waterig zonnetje af en toe al begint te schijnen. YAY! Ik houd van de zon en kan niet wachten tot ik lekker in mijn korte broek kan lopen. Maar oké, terug naar de tag. Veel plezier!

1. Favorite spring nail colour

IMG_1237

Dat zijn for sure pastelkleurtjes. Die staan lekker vrolijk. Mijn favoriet is deze mintgroene van Yesensy en deze roze van Essence. De mintgroene heb ik in Frankrijk gekocht en ik weet niet of hij in Nederland verkrijgbaar is, maar bij de Hema hebben ze ongeveer dezelfde. (http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039_nl5040%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039_nl5040_nl5050%7D&fh_view_size=48&fh_secondid=pnl_11244842)

2. What is your must-have lip color this spring?

IMG_1256

 

IMG_1252

Ik draag eigenlijk nooit lippenstift, maar alleen lipgloss of lippenbalsem. Mijn favoriet is mijn babylips in de smaak pink punch, deze verzorgt niet alleen je lippen maar heeft ook een zachtroze kleurtje wat er superleuk uitziet.

3. Show your favorite spring dress

IMG_1261

Help, ik heb maar 3 jurkjes, waarvan er 2 te klein zijn. (Oops) Maar ik heb wel deze leuke jumpsuit, die lijkt een beetje op een jurkje. Ik vind hem ontzettend leuk door de kleurtjes en het printje. Ik weet niet precies wat het is, ik geloof veertjes hahahaha. Anyway, dit is hét prefecte kledingstuk voor een warme, chille dag.

4. What’s your favorite flower?

IMG_1265

Deze roze tulpen staan nu bij ons in de woonkamer, ze staan zo leuk! Heel lente-achtig. Ik vind roze bloemen sowieso mooi.

5. Favorite spring scarf/accesoire?

IMG_1269

 

Ik heb dit horloge van Regal al een tijdje, maar ik blijf hem prachtig vinden. Hij staat bij heel veel outfits mooi en is bovendien handig, haha. Hij lijkt heel erg op een Icewatch, maar hij is een stuk cheaper en net zo mooi. Fijn!

6. What spring trend(s) are you most excited about this year? (Makeup, fashion or both)

Nou ja, als je kijkt naar de eerste vraag weet je het eigenlijk al: Kledingstukken in pastelkleurtjes. Heb je de nieuwe shopsplash video van Jiami gezien? (https://www.youtube.com/watch?v=DKi3nY_nKLc) Oh guys, die mintgroene maxiskirt die Jiami draagt vind ik echt het einde. lekker zomers en vrolijk en luchtig en classy en en en…. AHH, die moet ik hebben!

7. Favorite body spray/perfume for spring?

IMG_1272

Ik draag vrijwel nooit parfum, maar deze van Dolce&Gabbana the one vind ik wel lekker. Ik heb alleen monstertjes, maar als ik er een uit de winkel uit zou mogen kiezen zou ik er een nemen die fris en een beetje bloemig ruikt.

9. What is spring like where you live?

Op het moment dat ik dit schrijf schijnt er een lekker zonnetje. Als de zon schijnt is het niet koud, hoogstens fris. maar het wisselt heel erg, de ene dag regent het keihard, de andere dag is er een strakblauwe lucht. Vrijdag schijnt het 19 graden te worden, dus ik ga mijn slippers alvast zoeken.

10. What’s your favorite thing about spring?

De zon! Ik vind de zon heerlijk, lekker buiten in de zon liggen met een boek en een koud drankje…. Yes, please.

11. Are you a spring cleaner?

Ab-so-luut. Toevallig heb ik echt net 2 uur geleden mijn kamer verandert. of in ieder geval, de meubels wat verschoven zodat het er weer lekker fris uitziet. Ik vind het superleuk om dingetjes te maken voor mijn kamer, alles opnieuw in te richten, etc.

12. Any plans for spring break or an upcoming vacation?

Mijn mini-vakantie is bijna voorbij; Op het moment dat je dit leest moet ik morgen weer naar school. (Let’s cry) In de meivakantie ga ik misschien iets met mijn familie doen, naar een huisje of zo, maar dat is nog niet zeker.

 

 

Dit was het, hope you like it! X Maud.

Een gedachte over “I ♥ spring TAG

Geef een reactie

