10 typische dingen voor meiden

 

IMG_1103

*Staat voor uitpuilende kledingkast* `Argh, ik heb écht te weinig kleren!’

Herkenbaar? 😉 Ik heb dit soort gedachtes regelmatig. En ik weet bijna zeker dat ik niet de enige ben (Ja, ik weet dat je je aangesproken voelt nu :-p) Lees verder en ontdek wat ieder meisje wel eens denkt of doet. Enjoy! 

Je bent echt niet de enige die…

1. 200 selfies maakt en er vervolgens 199 verwijdert omdat je jezelf daar niet mooi op vind staan

Ja hallo, hij moet tenslotte wel instagram-waardig zijn

2. Als je alleen thuis bent toch de perfecte messy knot wilt maken

Omdat je het afschuwelijk vindt om te weten dat je haar niet mooi zit

3. Een afschuwelijke rothekel heeft aan de piepjes test.

OMG, zo lang mogelijk door een muffe zaal rennen is echt geen pretje.

4. Op zondagavond denkt: `Ik ga deze hele week echt opstaan als de wekker gaat en vervolgens elke dag nog 3 keer op de snooze-knop drukt

Zzzzzzz….. Nog 5 minuutjes

5. Haar kamer altijd nog mooier wil hebben

Het is gewoon veel te klein voor mijn droomkamer. Bleh

IMG_0799

6. Op haar telefoon kijkt om de tijd te checken, vervolgens even snel appjes leest, instagram doorscrolt, haar telefoon uitdoet en dan vergeten is om te kijken hoe laat het is

Hehehe…. Oeps

7. Vol hoop de koelkast opentrekt en hem daarna weer teleurgesteld sluit

Tja, je had eigenlijk gehoopt dat een flinke bak Ben&Jerry’s de plek had ingenomen van dat blik met boontjes.

8. Het absoluut niet fijn vind als iemand in je foto’s op je telefoon zit te neuzen

Ik maak nou eenmaal veel selfies. En soms vergeet ik de mislukte te verwijderen. Kan gebeuren, toch?

9. Zich voorneemt om een uur lang huiswerk te maken en na een kwartier al op Facebook zit

Die ene nieuwe foto van je vriendin is veel belangrijker dan het begrip `zuigelingsterfte’. Bovendien ga ik later bij de kassa echt niet de wortel uitrekenen van 400, dus dan hoef ik dat ook niet te leren. Dûh

10. Helemaal hysterisch wordt als er een klein beestje in je kamer zit.

Het is gewoon echt niet chill om te weten dat er een joekel van een spin onder je bed zit. Maar je durft hem ook niet weg te halen. Strugglesssss

 

Fijne dag nog iedereen! 🙂 Liefs, Maud.

 

Herken jij jezelf in de bovenstaande dingen?

 

 

5 gedachtes over “10 typische dingen voor meiden

Geef een reactie

