Favorites January 2015

Boven

Hi meiden,

Ik zat net achter mijn laptop en ik greep naar mijn gloednieuwe Babylips lippenbalsem. Ik pakte mijn spiegeltje die ik er gisteren bij had gekocht en smeerde het op mijn lippen. Hmmm…… Viel hier niet iets over te schrijven? Een shoplog zou een miniminimini shoplog worden, dus ik dacht na. En toen bedacht ik me dat ik al een hele tijd geen ‘Favorites’ artikel meer gemaakt had. Time for a new one!

1. Babylips

Aaah, nieuwe obsessie. Ik heb er 2 gekocht voor maar 5 euro, ze waren afgeprijsd. Normaal waren ze rond de €3,50 per stuk, dus dat was een voordeel! Ik heb ze in de smaken Cherry Me en Pink Punch. Ze ruiken allebei heel zoet, maar daar houd ik wel van. Cherry Me (De oranje) ruikt echt heel erg naar van die snoepkersen, extreem zoet. Hier moet je wel van houden, anders verdwijnt hij na een dag waarschijnlijk onderin je make-up tasje en haal je hem er niet meer uit. Pink Punch ruikt een beetje naar snoepjes in het algemeen. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, haha. Ze hebben allebei een beetje pigment, Pink Punch is lichtroze en Cherry Me heeft een beetje een donker roze tint. Zo verzorgen ze niet alleen je lippen, maar geven ze ze ook een klein kleurtje. Fijn! (€2,50 per stuk, ze waren in de sale, normaal kosten ze rond de €3,50. Etos)

IMG_1005 IMG_1006 IMG_1007 IMG_1008

 

IMG_1009 IMG_1013

 

2. Washi tape

Obsessie nr. 2.0 Laatst een video, nu in mijn favorieten. Hoe kon het ook anders. 😉 (Bij elkaar rond de €1,50, Action)

IMG_1045 IMG_1046 IMG_1047

3. Borstel/spiegeltje

Dit leuke borsteltje komt van de Hema. Het is een borstel en een spiegeltje in één, superhandig! Hij is heel klein, en als je hem dichtklapt zou je hem bij wijze van spreken zo in je broekzak kunnen stoppen. Heel chill om bijvoorbeeld mee naar school te nemen. (€1,- Hema)

IMG_1022 IMG_1024 IMG_1025 IMG_1032

4. Kladblokjes

Deze komen ook van de Hema. Ze zijn zo cute! Op de ene staat een visje, op de andere een pinguïn en op de laatste staat ‘tomorrow’. Er zitten er 5 in een pakje, maar ik heb hem samen met mijn vriendin gekocht waardoor we allebei de helft hebben. Zij heeft hetzelfde blokje als waar ‘Tomorrow’ op staat maar dan met ‘To do’, en hetzelfde blokje als waar de pinguïn op staat maar dan met een uiltje. (€2,- Hema)

IMG_1033 IMG_1035

5. Mintgroene nagellak

Deze nagellak heb ik in de zomer 2014 al gekocht, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt opgedaan. Laatst vond ik hem in mijn la van mijn bureau toen ik aan het opruimen was, en heb hem weer eens opgedaan. Hij staat super vrolijk en lente-achtig, superleuk. Mijn nagels zijn helaas nog steeds erg kort doordat ik ze afbijt (OMG, slechte gewoonte), maar toch vind ik het er leuk uitzien. Hij is mintgroen en van het merk Yesensy. Klein minpuntje: Ik heb hem in Frankrijk op de markt gekocht. Ik zou echt niet weten of hij in Nederland verkrijgbaar is, helaas.

IMG_1040 IMG_1041 IMG_1043

Dit was het alweer. Hopelijk zie ik jullie snel weer! X Maud.

 

7 gedachtes over “Favorites January 2015

  1. Heey leuk dat je weer iets hebt geplaatst misschien heb ik weer een handige tip voor je: spreek met jezelf af om 1 x in de twee dagen een filmpje of een stukje op je blog te schrijven je kunt het onthouden door het in je agenda op te schrijven ☺☺☺ groetjes mij😜

  2. Hey Maud
    Je blog is echt zo leuk! Ook hele mooie foto’s!
    Ik heb die hema notitieboekjes ook 😉

    xx Jip

Geef een reactie

