Comfy holiday outfit

IMG_0947

Hoi!

Vandaag heb ik na ongeveer een jaar ein-de-lijk weer eens een outfit of the day. Helaas kon ik niet buiten fotograferen omdat het buiten saai, grijs en nat was. Om de 5 minuten begint het weer te miezeren, dus dat was niet de beste plek voor outfitfoto’s. Dan maar binnen! Ik draag vandaag een goedkope outfit: H&M to the max. (Oftwel: Alles komt van de h&m ;-)) Cheaheap!

Voordat ik jullie de foto’s laat zien moet ik even zeggen dat het shirtje dat ik draag eigenlijk geen shirtje is, maar een jumpsuit. Hij heeft een kort broekje die aan de bovenkant vastzit, maar doordat de stof heel stretchy is voel je totaal niet dat je 2 broeken over elkaar draagt. Superchill!

IMG_0890 IMG_0892 IMG_0893 IMG_0940 IMG_0907 IMG_0909 IMG_0910 IMG_0919 IMG_0923 IMG_0924 IMG_0926 IMG_0933 IMG_0935 IMG_0937

Oké, nog even het prachtige lijstje 🙂   :

  • Vest: H&M €8,-
  • Jumpsuit: H&M €9,-
  • Witte short: H&M €7,-
  • Legging: H&M €6,-

Fijne dag nog iedereen! XXX Maud.

3 gedachtes over “Comfy holiday outfit

Geef een reactie

