A little bit fashion inspiration

Hi y’all ❤

Ik hoop dat er nog iemand is die dit leest nadat ik zo lang niet heb geschreven. Sorrysorrysorry daarvoor, maar ik heb domweg geen tijd. Het is een slap excuus, I know, maar wel de waarheid. Ik ben druk bezig met school en dat neemt veel tijd in beslag, meer dan vroeger. Gelukkig heb ik nu vakantie, even een weekje relaxen en bijkomen. En onder relaxen versta ik: Bloggen! Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie. Ik ben heel tumblr, weheartit en pinterest afgestruind op zoek naar de leukste outfits voor het einde van de winter/begin van de lente. En aah, ik heb zo’n zin in de lente en de zomer! De wollen truien mogen wat mij betreft wel weer naar zolder, de warme dranken komen mijn neus uit en de kou ben ik onderhand ook wel weer zat. We moeten (helaas) nog even wachten tot we de zomerjurkjes uit de kast kunnen trekken, maar we kunnen ze altijd alvast bekijken en wegzwijmelen bij de nieuwste zomercollecties…… Enjoy! XXX

 

Geef een reactie

