Favorite music january 2015 ♫

favorite music

 

Hallo lieve mensen!

Lang geleden dat ik weer eens een inhoudelijk artikel heb gemaakt. Een jaaroverzicht, doelen bespreken, merry christmas berichtjes….. Máár ik heb vandaag een leuk artikel voor jullie, namelijk mijn favoriete muziek van dit moment. Let’s listen!

1. Runaway (U & I) – Galantis

Dit is officieel het leukste liedje van januari vind ik. Na de dag dat mijn broertje dit liedje heeft laten horen is de repeat-knop op mijn telefoon helemaal stukgegaan. 🙂

2. Lips are movin – Maghan Trainor

Weer zo’n liedje van Meghan waarop je heerlijk mee kan bléren. Like!

3. War – Kenzington

Ook dit liedje vind ik zo ontzettend leuk. Het is een redelijk rustig nummer, maar toch met een fijne beat eronder.

4. Break the rules – Charli XCX

I don’t wanna go to school, I just wanna break the rules…! (Tekst zegt genoeg :p)

5. Sunlight – The magican ft. years and years

Een heerlijk vrolijk zomerliedje met een rédelijk gestoord clipje. Een beetje maar hoor. :’)

6. Outlines – Mike mago & dragonette

Gewoon een leuk liedje. Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen?

 

Dit was het alweer. Ik ben trouwens van plan om mijn header iets aan te passen en vaker zo’n plaatje/foto met tekst in mijn bericht te plaatsen, net zoals in dit artikel. Ik vind het er wel leuk uitzien. Wat denken jullie, zal ik het vaker doen?

Alvast een fijn weekend! Liefs, Maud.

 

Wat is jouw favoriete liedje?

Een gedachte over “Favorite music january 2015 ♫

  1. Wat een leuk lijstje om te zien. Vooral van Lips Are Movin’ word ik waanzinnig vrolijk. Oh: en ik vind je header van dit bericht heel leuk gedaan, dus zeker vaker doen!

Geef een reactie

