Doelen van 2014 behaald?

@015

Hey allemaal!

Als jullie mijn blog al een jaar volgen weten jullie dat ik vorig jaar mijn doelen voor 2014 online heb gezet. Dat ga ik dit jaar weer doen, maar eerst bespreek ik natuurlijk mijn doelen van 2014. Let’s go!

1. Groter worden met mijn blog

Laat ik het zo zeggen: Ik ben wel grotΓ©r geworden, maar nog niet groot. Natuurlijk komen er wel steeds meer mensen een kijkje nemen op mijn website, maar om nou te zeggen dat ik honderd bezoekers per dag heb…… Nou nee. πŸ˜‰

2. Een youtube-account aanmaken

Jaaaaaaaaa, dit is gelukt! En ik ben er zelf ontzettend blij mee, want filmen vind ik geweldig. Het is niet zo dat mijn filmpjes van hele goede kwaliteit zijn, absoluut niet zelfs, maar ik vind het superleuk om te doen en sommige filmpjes zijn al best vaak bekeken, Hier ga ik zeker nog mee door!

3. Stoppen met nagelbijten

Oops, hier val ik door de mand. Dit is (helaas) niet gelukt. Argh, zo slecht van mezelf! Maar het is een gewoonte die ik al sinds ik klein ben heb, en het is heel moeilijk daar vanaf te komen. Ik heb van alles geprobeerd. Nepnagels, byte-x, mijn nagels mooi lakken, pleisters…… Het is me niet gelukt. 😦

4. Leren mooi te fotograferen

Tja, dit is een lastige. Ik vind zelf dat het al veel en veel beter gaat dan in het begin, zeker dan vorig jaar. Het enige probleem is alleen dat mijn camera als het donker is bijvoorbeeld echt prutsfoto’s maakt, hoe ik ook probeer dat te voorkomen. Ik ben op zoek naar een nieuwe camera, maar ik wil het liefste met zo’n uitklapbaar schermpje, en die zijn duur. Héél duur. Nog maar even afwachten hoe ik dit ga oplossen dus….

5. Overgaan met een mooie cito-score

Check! Mijn score was 547, waar ik zelf erg tevreden mee ben. Ik doe nu vwo+, eigenlijk gewoon gymnasium maar dan op een school waar ze ook havo/vwo klassen hebben. Ik moet zeggen dat ik het erg pittig vind en het huiswerk is vreselijk, maargoed, het hoort erbij. Ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk te doen. πŸ˜‰

Dit was het! Over het algemeen vind ik het prima, ik heb nog zoveel andere dingen beleefd dat dit maar een paar dingen waren die ik graag wilde doen. Binnenkort zal er een artikel online komen met mijn doelen voor 2015, dus hou mijn blog in de gaten!

Lots of love, Maud.

4 gedachtes over “Doelen van 2014 behaald?

  1. Ha Maud, leuke naam (mijn moeder heet ook zo! :)) Ik kwam via een comment op beautiful bejoux op jou blog! En ik blijf gelijk hangen. Je hebt een leuke schrijfstijl, op de één of andere manier heel persoonlijk en heb ik gevoel dat ik je al heel lang ken terwijl ik je blog pas voor het eerst zie! Leuk vind ik dat. Ik blijf je zeker volgen:) & nog een heel fijn 2015 toegewenst (mag nog wel toch? ;)) Liefs!

  2. Hi Asmay. Bedankt voor je leuke reactie! Ik probeer altijd om zo persoonlijk mogelijk te schrijven, fijn dat je dat opmerkt, haha. πŸ™‚ Jij ook een heel fijn 2015!

Geef een reactie

