2015 <3

Firework

Hallo lieve mensen,

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed, supergoed zelfs. Ik heb een hele fijne jaarwisseling gehad met mijn familie, Youp van ’t Hek en oliebollen. πŸ˜‰

2014 was voor mij een mooi jaar. Natuurlijk, het is niet allemaal rozengeur en maneschijn geweest, maar er zijn zoveel leuke dingen gebeurt. Ik ben mijn eigen youtube kanaal gestart, ik ben naar de middelbare school gegaan, heb veel nieuwe vriendinnen gemaakt, en nog veel meer dingen. Ik ben dankbaar voor al die mooie momenten, en als ikΒ dan zo samen ben met mijn familie besef ik dat ik het eigenlijk maar goed heb hier. Ik heb een dak boven mijn hoofd, heb altijd genoeg te eten, heb een geweldige familie, lieve vrienden en vriendinnen, we leven in een land zonder oorlog, we mogen naar school….. Allemaal van die dingen die ik zo normaal vind, maar die als je erover nadenkt helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn. Daar ben ik echt heel erg dankbaar voor. ❀

Ik wil iedereen alvast een heel erg mooi en fijn 2015 wensen. Met nieuwe doelen, nieuwe kansen, nieuwe gebeurtenissen. Maak er iets moois van!

Heel veel liefs, Maud.

2 gedachtes over “2015 <3

  1. Hey Maud,
    Ik vind je blog echt super leuk! Ik volg het al een tijdje en ik word steeds helemaal happy als er weer een nieuw artikel online staat. Ik bedoel het trouwens niet om je te spammen of zo… Misschien kom ik wel zo over πŸ˜‰

    Gr. Jip (V1e)

Geef een reactie

