Mijn top 5 kerstliedjes + merry xmas!

IMG_2445

Hallo iedereen,

Vandaag even geen vlogidays omdat ik bij mijn vriendin bleef slapen, maar wel weer een artikeltje. Ik wil jullie namelijk een hele fijne kerst wensen met veel liefde, gezelligheid, misschien leuke cadeautjes en lekker eten. πŸ™‚ Maar om die laatste twee dingen draait het met kerst natuurlijk niet. Ik vind het natuurlijk superleuk om cadeautjes te krijgen, maar samen zijn met mensen van wie je houdt vind ik het belangrijkst. Ik hoop jullie ook. πŸ™‚

Maargoed, omdat ik niet een compleet nutteloos artikel wil schrijven doe ik er nog maar wat kerstliedjes bij. Hope you enjoy it and merry christmas! X

Nou ja, als je aan kerstliedjes denkt denk je natuurlijk meteen aan dit liedje. πŸ™‚

Laaaaaaaaaaaast christmas, I gave you my heart, but the very next day, you gave it awaaaaaaaaaaaay……!

Waarom vind ik dit zo’n leuk liedje, wÑÑrom…?

OLAF, I LOVE YOU!Β β™‘

Als je de winter haat en je het liefste met kerst diep onder de dekens zou willen kruipen zal dit liedje je zeker opvrolijken. En die minions zijn zoooooooo cute. ❀

Geef een reactie

