Kerst TAG

Hoi mensen,

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op kerst én op TAGs invullen. Als je dat combineert krijg je deze leuke kersttag. 🙂 Let’s go!

Wat is je favoriete kerstliedje?
Natuurlijk de eeuwige -All I want for christmas is you-  van Mariah Carey, maar het nieuwe liedje Santa tell me Ariana Grande vind ik ook heel leuk. Eigenlijk vind ik alles wel leuk. 😉

Wat is je favoriete kerstfilm?
Dat is moelijk. Als een van de weinige kijk ik net heel veel kerstfilms denk ik, haha. Hoewel het geen kerstfilm is vind ik frozen superleuk, al was het alleen maar om Olaf. 🙂

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Sinterklaas vieren we altijd heel uitgebreid en kerst iets kleiner, maar bij de xenos hebben ze hele leuke kerstcadeautjes. Heb je die mok gezien met het gezicht van een kerstman erop en dan een muts erop om je drankje warm te houden? Die is zo leeeuuuuuk ❤

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Ik draag bijna nooit een echte ‘make-up look’, maar met kerst heb ik vaak wat meer op. Donkere kleuren als bruine oogschaduw en een nude lippenstift/balsem vind ik mooi. Rustig, maar je ziet wel dat je make-up op hebt.

 

Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Jurkjes. Maar momenteel heb ik nog niets voor kerst, ik moet snel weer gaan shoppen!

Ben je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Ik kan niet wachten tot het gaat sneeuwen. Liever niet als ik nog naar school moet, maar als het kerstvakantie is mag het van mij elke dag sneeuwen! Maar als je mij écht blij wilt maken moet je me gewoon eerst naar buiten laten gaan in  de sneeuw, en me daarna voor de kachel planten met een grote kop warme chocolademelk. ❤

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Met familie lekker thuis bij de kerstboom (én bij de verwarming 🙂 en een lekker kerstdiner. Geen stress, gewoon gezelligheid.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Op eerste kerstdag ben ik thuis en heb ik ’s ochtends een kerstontbijt. Dan ga ik rond 2 uur denk ik naar mijn opa en oma en dan gaan we daar uit eten. Dan gaan mijn ouders weer naar huis en blijven ik en mijn broertje daar nog een paar nachten logeren.

Uiteten of zelf koken?
Zelf koken.

Heb je een echte kerstboom of een nepboom?
Een echte. Sowieso alleen al het kopen van zo’n echte boom is al leuk!

 

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Rode en gouden ballen in allerlei verschillende maten en materialen.

Wat is je favoriete kerstsnack?
Kerstkransjes, chocolade(melk), brownies, oliebollen, appelflappen…. Maakt niet uit, ik wil het allemaal wel, haha!
Bedankt voor het lezen en tot snel! Xx (Sorry trouwens voor dat er geen foto’s bij dit artikel staan, maar ik zit nu op school dit te typen en ik heb hier niet mijn eigen foto’s. Sorry!)

Wat vind jij het leukste aan kerst?

Een gedachte over “Kerst TAG

Geef een reactie

