New shoes ♥

IMG_5496

Hi!

Laatst was ik samen met mijn moeder in de scapino, en daar kwam ik deze schoenen tegen. Ik vind ze geweldig! Ze zijn wel iets te groot, maar met dikke sokken erin slip ik er niet uit. Door het (nep)bont binnenin zijn de heel lekker warm, en omdat de zool ook van bont is lopen ze heerlijk.

Je kan ze bovenkant ‘omklappen’ als het ware, dus als je de bovenkant naar beneden klapt zie je het bont en en dan is het een lage schoen, of je klapt de bovenkant omhoog en dan heb je een hogere schoen waarvan je het bont niet ziet. Doordat je hieruit kunt kiezen past het 9 van de 10 keer bij je outfit, dit komt overigens ook door de zwarte kleur. Het materiaal waarvan ze zijn gemaakt lijkt op een soort leer, maar dan nep. Dit vind ik ook heel mooi, omdat ze hierdoor stevig zijn en de bovenkant dus goed rechtop blijft staan. Ze waren 40 euro, wat ik nog best prijzig vind voor een paar schoenen, maar ze zijn het dubbel en dwars waard, zeker aanraders dit!

IMG_5500 IMG_5486 IMG_5488 IMG_5491 IMG_5495 IMG_5497

Liefs, Maud.

Wat gaan jullie vandaag nog doen? Ik heb ein-de-lijk weekend nu, de eerste toetsweek zit erop! Hebben jullie de toetsweek al gehad?

6 gedachtes over “New shoes ♥

Geef een reactie

