Favourites oktober/november

IMG_5600

Hey!

Ik heb vandaag een favorieten-artikel voor jullie, dat leek me wel leuk om een keer te proberen. Het resultaat vind ik persoonlijk erg leuk door de lampjes op de achtergrond, bij de eerste paar foto’s had ik ze alleen nog niet aan, sorry voor dat rare effect haha.

Hopelijk vinden jullie het leuk! ♥

IMG_5539

IMG_5540

IMG_5541

Deze handcrème ruikt ontzettend lekker, de rozengeur is heel sterk en hij voelt voedend aan. Hij is wel heel dik, dus je moet niet te veel opsmeren.

IMG_5553 IMG_5554 IMG_5560

Wat een geweldige lipstick is dit! Het is zo’n vaag, cheap ding wat in een make-up koffertje zit die je gewoon bij de bart smit kunt kopen, misschien ken je ze wel. Eigenlijk had ik deze eerst nooit op, maar laatst besloot ik hem eens te proberen. Ik had nooit verwacht dat hij best leuk staat! Het is een beetje bruine/donkerrode kleur, super classy.

IMG_5578 IMG_5579 IMG_5575 IMG_5583

Geloof me, dit is de beste mascara die ik ooit heb gehad. Dat klinkt misschien een beetje cliché, maar hé, ik spreek de waarheid, toch?

IMG_5577IMG_5598 IMG_5596 IMG_5595

Deze deodorant van Vogue Girl ruikt heerlijk. Hij is heel zoet, oké, maar hij voelt heel fris aan. Je moet wel zorgen dat je hem ver van je af houdt, want anders krijg je ongelooflijke jeuk. Vraag me niet naar mijn bron van deze informatie… :c


IMG_5550
IMG_5549

Next! Nog een geurtje, maar dit is een parfum van Dolce&Gabbana the one. En oh, wat ruikt deze lekker! Het is een beetje een fruitige geur, maar ook zoet. Moeilijk uit te leggen hoe hij ruikt, maar geloof me als ik zeg dat hij heerlijk is. 😉

 IMG_5544 IMG_5548 IMG_5546 IMG_5545

Dan deze mooie horloge en armband: Zijn het geen beauty’s? Het armbandje is gemaakt van schelpen die een lichtroze kleur hebben. Nep ass hell, maar wat maakt het uit. En de horloge! Ook deze is waarschijnlijk vet nep, maar hij is zo mooi. Hij maakt je outfit nét een beetje interessanter. En oh, ik heb deze foto’s niet om tien over half tien gemaakt hoor. De batterijen zijn gewoon op, maar ik draag hem toch nog. Tegenwoordig hebben we onze telefoon voor de tijd, niet? 😉

IMG_5590

En nou ja, deze boeddha vond ik gewoon leuk. Ook een van mijn favorieten. 😉

Lots of love, Maud

5 gedachtes over “Favourites oktober/november

Geef een reactie

