Baby, it’s cold outside

Hi guys!

Vanochtend zat ik om kwart voor 8 op de fiets, en oh lord, mijn handen waren zó koud dat het leek alsof ze eraf vroren. En dan is het nog maar begin november! Ik had vandaag maar een kort dagje school (van 8.15 tot 11.05) en toen ik thuiskwam heb ik mijn warme, zwarte en vooral harige trui aangetrokken. Ik ben zo vreselijk blij met deze trui! Hij komt van de H&M en was niet heel duur, ik geloof 15 euro. Maar omdat ik niet een heel artikel aan een trui besteden, heb ik wat meer ‘fluffy inspiration’ opgezocht. Trek je warme trui aan en geniet van deze warme collage. 🙂

Geef een reactie

