Lifedress bestaat één jaar! <3

Woehoe; Mijn site bestaat een jaar!

IMG_3680

Als je erover nadenkt is dat eigenlijk al heel lang. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik een jaar geleden het internet afstruinde opzoek naar een goed blogplatform. Blogger, 123website, webklik, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Niks beviel me, totdat ik wordpress tegenkwam. En oh girl, in het begin snapte ik er echt helemaal niets van. Ik heb ook een hoop aangerommeld met allerlei knopjes en dingen, totdat ik had uitgevonden hoe ik een bericht moest plaatsen. 😉 En vanaf dat moment ben ik begonnen met schrijven op het internet. Ik ben echt ontzettend blij dat ik dat toen gedaan heb, en dat ik nu nog steeds met veel liefde schrijf over alles wat ik leuk vind. En nee, mijn site heeft misschien niet zo heel veel bezoekers, maar wat maakt het uit? Ik ben extra blij met jullie reacties op artikelen omdat ik ze niet zo vaak krijg, daar wil ik jullie voor bedanken. ♥

Omdat ik niet zo veel bezoekers heb is het lastig om een winactie te organiseren bijvoorbeeld, maar ik beloof jullie dat er áls er meer mensen hier naartoe komen, er snel een gaat komen.

Er komt zometeen trouwens ook nog een gewoon artikel online, maar ik wilde jullie dit gewoon even laten weten. ❤           Liefs, Maud.

Geef een reactie

