Birthday girl! :)

IMG_4615

 

Hey meiden!

YEEY: Vandaag ben ik 12 geworden! 12 jaar geleden was ik nu net een paar uur geboren. 12 jaar geleden was ik nu een piepklein baby’tje niet groter dan mijn liniaal en 12 jaar geleden was iedereen nu druk kaartjes aan het schrijven voor mijn ouders, om te vertellen hoe trots ze zijn op hen en mij. (terwijl ik nog helemaal niks had gedaan :p)

En dit ben ik nu: Een meisje met blond haar, blauw-grijze ogen, 1.50 meter lang (of kort, het is maar hoe je het bekijkt….) en met een blog. Een meisje dat in grote gezelschappen nogal stil is, maar bij haar vriendinnen heel maf doet, een meisje dat soms nogal met zichzelf in de knoop zit, soms veel stress heeft omdat ze voor geen meter kan plannen en ook iemand die een soort voorliefde heeft voor schrijven, tekenen, lezen, dansen en food. :p

Volgend weekend ga ik alleen voor familie een klein feestje geven, en in de vakantie ga ik waarschijnlijk iets met mijn vriendinnen doen. Bowlen, zwemmen, een pyjama-party houden… Iemand nog leuke ideeën wat je met een stukof 6 meiden kan doen? 😉

Nou goed, ik ga nu denk ik maar een beneden kijken hoe het daar is, want (op verzoek!!!) staat mijn moeder nu pannenkoeken te bakken, haha. Hopelijk zie ik jullie snel weer, fijne avond! X Maud.

Geef een reactie

