Sweater weather Tag ♡

Hoi!

JAAA, weer een tag! En een leuke ook. 😉 Dit keer doe ik de sweater weather Tag, om een beetje meer in de herfst-mood te komen terwijl de zon deze hele dag volop geschenen heeft, haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk! ❤

Sweater weather

1. Wat is je favoriete geur/geurkaars?
Ik moet nog een keer een paar lekkere geurkaarsen kopen, want die heb ik nog niet. Bovenaan op mijn to-do list zetten! Ik heb niet echt een geur die ik speciaal in het najaar heel lekker vind. Oh ja, toch wel! De geur van regen als er net een bui geweest is. 😉
 2. Koffie, thee of chocolademelk?

Geef me een warme kop chocolademelk en je bent mijn beste vriend. Heerlijk. ❤

 

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Nee. Ik draag sowieso al best weinig make-up, dus ik pas het er niet op aan.

 

4. Wat is je favoriete eten in de feestdagen?

Uh…… Warm eten zoals lasagne of soep vind ik op koude dagen altijd heerlijk, maar een simpele pasta vind ik ook lekker. En pizza natuurlijk, maar dat eet ik het hele jaar door. 🙂

5. Muts of sjaal?

Goh, die is wel lastig! Ik denk dan toch een muts, omdat mutsen er altijd zo leuk uitzien en ik een gruwelijke hekel heb aan koude oren. Argh! Laatst kwam ik op school aan, en echt; Ik had het gevoel dat mijn oren er elk moment af konden vallen van de kou. Brrrrrr, kom maar op met de mutsen!

6. Favoriete wintertrui?

Eigenlijk wil ik een keer zo’n hele foute kerst-trui kopen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden, haha. Ik heb vandaag toevallig wel een ontzettend mooi en lekker warme trui gekocht van een soort pluizig nepbont. Helemaal weg van dat ding, ik zie mezelf al helemaal zitten op de bank onder een dekentje met die trui aan. Oh, en vergeet de warme chocomelk niet. 😉

7. Wat is de musthave nagellakkleur van dit najaar?

Rood, bruin…. Iets in die richting. Hoewel ik zelf best weinig nagellak draag, vind ik die kleuren altijd wel mooi.

8. Laarzen of uggs

Als vertel je me honderd keer dat uggs ontzettend lekker zitten, ik blijf ze lelijk vinden. En heus, ik geloof best dat ze heerlijk zitten, maar ik vind het gewoon niet bij mij passen. Dan maar een paar laarzen, haha!

9. Wat is het leukste aan het najaar?

Als hiermee ook de winter wordt bedoeld….. KERST!!! Oh, ik kijk zo ontzettend uit naar kerst, ik kan haast niet wachten. Maar aan de herfst vind ik de natuur het leukst. De bladeren vind ik prachtig, in van die mooie kleuren. ❤

10. Heb je een favoriete liedje in het najaar?

Nee, niet echt. Ik vind heel veel liedjes leuk, ik luister heel veel top 40 muziek. En als je een cameraatje op zou hangen en me zou bespioneren als ik op mijn kamer zit zou je weten dat ik af en toe van die kerst play-lists op heb staan. Oeps….. 😉

Dit was het! Vinden jullie het leuk om dit soort tags te lezen? Ik doe er namelijk best veel haha. Geniet van de avond en tot snel. X Maud.

 

Geplaatst in Tag

Een gedachte over “Sweater weather Tag ♡

Geef een reactie

