Mijn favoriete (zelfgemaakte) foto’s

Hi sweeties!

Een van mijn hobby’s is fotograferen. Ik vind het superleuk om tralalala er helemaal niet mee bezig te zijn, dan zie je in een flits iets (bv. en bloem, ik zeg maar wat) dan ren je naar binnen om je camera te pakken en als je je foto dan later op de computer bekijkt zie je dat hij ontzettend mooi is geworden. Dat vind ik echt tof, haha. Ik ga vandaag wat foto’s plaatsen die ik zelf heel goed gelukt vind. Misschien herkennen jullie sommige wel van mijn blog, andere heb ik er nog niet opgezet, nou ja, je ziet het wel. Veel kijkplezier. πŸ™‚


Oh trouwens, op het moment dat ik dit schrijf is het mega aan het onweren. Net een klap joh, niet normaal. Hopelijk is het snel weg, ik ben niet zo van het onweer… Ooit een filmpje gezien van dat de bliksem insloeg. Meteen was er brand. Brrrrrr….

IMG_3744

 

IMG_3880

IMG_2211

156

IMG_3609

IMG_4541

IMG_1412_1

IMG_3525

Geef een reactie

