Maud alfabet

Hoi!

Ik zat een beetje rond te kijken op wat blogs voor inspiratie en toen kwam ik een bericht tegen met een alfabet over jezelf. Dit houdt dus in dat je bij elke letter iets vertelt wat met jou te maken heeft. Nou ja, je ziet het vanzelf wel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Akinator  Uh… Wat? Akinator is een soort blauwe ‘geest’ die een beetje lijkt op die blauwe geest uit Aladdin, ken je die? Jij neemt een persoon in je hoofd en doormiddel van vragen probeert die geest (Akinator dus) te raden wie je in je hoofd hebt. En geloof me, 9 van de 10 keer heeft hij het goed… Je vindt hem hier: http://nl.akinator.com/personnages/

Broeken Als je mij kent weet je dat ik meer van broeken houd dan van rokjes. Tenminste… Ik bedoel dan van die korte rokjes hé. Ik maxi-rok lijkt me echt geweldig… Weet iemand misschien waar je die koopt? 🙂

Creatief Misschien komt dit over alsof ik opschep, maar ik vind mezelf best wel creatief. Ik heb vroeger  echt uren zitten knutselen en nu besteed ik veel tijd aan tekenen.

Drama Oké oké, soms ben ik best een drama-queen. Bij een spinnetje word ik al helemaal hysterisch, haha. Nee grapje, dat valt ook best mee, maar mijn moeder en broertje noemen me soms een prinsesje… Humpf….

Essence Dit is mijn favoriete make-up merk. Ik heb hier een mascara van en daar worden je wimpers láng van, niet te geloven.

Fashion Dit vind ik gewoon heel leuk, haha.

Galop Ik zit al meer dan een jaar op paardrijden, dus ik mag galopperen. Echt geweldig. ❤

Huiswerk Bleh, huiswerk. Ik stel alles altijd uit tot het laatste moment en dán pas maak ik het. Oeps…

Inspiration Ik vind het heerlijk om op blogs te kijken, in tijdschriften te bladeren en plaatjes uit te knippen. Ik ben altijd uit op inspiratie, haha!

Jarig Ik vind het geweldig om jarig te zijn. Met de hele familie in een kamer gepropt zitten en heel veel cadeaus krijgen horen daar ook bij. 🙂

Knuffel Ik geef heel eerlijk toe: Ik heb nog steeds een paar knuffels in mijn bed staan… 😉

Lachen Lachen is gezond! 🙂

Maud Zo heet ik, haha

N

Ontwerpen Ik teken vaak meisjes met outfits die ik mooi vind, gewoon voor de lol. 😉

Pizza Pizzaaaaaaaa 🙂 Dit is mijn lievelingseten

Quotes Ik houd van quotes. Ik ben er helemaal gek op en kan uren quotes bekijken op google.

Ruzie Hier heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Als er ruzie is probeer ik het zo snel mogelijk op te lossen, want ik haat het.

Spijkerbroeken Spijkerbroeken vind ik echt heel leuk. Ze zitten lekker en je kan het met bbijna alles combineren. Lufff! ❤

Taylor Swift Mijn favoriete zangeres, op dit moment luister ik het liedje 22, die is heel vrolijk

U

VWO+ Dat is het niveau wat ik na de vakantie ga doen, een soort van gymnasium

Wachten Niet mijn sterkste kant, ik ben nogal ongeduldig haha

X

Youtube Tegenwoordig ben ik hier vaak te vinden. TV kijken doe ik heel weinig, maar youtube vind ik tof. Lekker logisch 😉

Zachtaardig Ik kan echt niet tegen mensen die lomp doen. Soms is het even grappig om een maffe actie ofzo, maar als er mensen aan je gaan duwen en trekken haat ik dat. 

Dit was het alweer, hopelijk tot snel! X Maud.

Geef een reactie

