My life in 20 questions TAG

Ja oké, als je mij al wat langer volgt weet je dat ik gek ben op tags. Ik heb geen idee wat het is met mij, maar ik vind het zo leuk om vragen te beantwoorden over allerlei verschillende dingen! Ik kan nog eeuwen doorkletsen over hoe leuk het is, en waarom, en blablabla, maar laten we maar gewoon beginnen nu. 🙂

(Gestolen van: http://mylifeaskarlijn.wordpress.com 🙂 )

Wat is je lievelingskleur?

Ik vind pastel-kleuren echt leuk. Ik houd van lieve, zachte kleuren, dus je snapt waarom, haha.

Wat is je favoriete nummer?

Pffff…. Dat zijn er zoveel! Maar als ik echt zou moeten kiezen op dit moment zouden dat Am I wrong, When I look at you en Summer zijn.

Wat is jouw droom carrière?

Oh jee, dit wordt nog een hele opgave haha. Ik wil graag iets creatiefs doen, tekenen of ontwerpen misschien. Of iets met computers. (Daar valt bloggen ook onder haha)

Waar zou je op jezelf willen wonen?

Dat weet ik echt nog niet. Ik denk wel ergens dichtbij een dorp, misschien wel vlakbij Eindhoven ofzo. Dat vind ik een heel gezellig centrum.

Wat is jou favoriete manier om te reizen?

De auto of de bus. Met treinen heb ik niet zoveel, ik kan niet zo goed tegen allemaal mensen heel dicht op elkaar gepropt.

Wat doe je in je vrije tijd?

Tekenen, lezen, bloggen, dansen… Ik verveel me zelden haha!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Bij de H&M slaag ik altijd, maar verder…. Bijou Briggite vind ik een leuke winkel, daar verkopen ze bakken vol sieraden. Maar de primark en forever 21 lijken me ook heel erg leuke winkels.

Naar welk concert zou je graag gaan?

Ik ben nog best wel jong, dus ik zal niet zo snel naar een concert gaan, maar áls dan denk ik naar Ariana Grandé ofzo.

Wat is je favoriete theesmaak?

Dat is een goede, haha! Ik vind earl grey meestal wel lekker, of citroen.

Verzamel je iets?

Ja, van die dopjes die op bierflesjes zitten 🙂 Ik heb echt een hele bak vol met die dingen. Misschien heb ik nog wel ergens een foto… Heel heel ver weggestopt tussen al mijn foto’s, want ik kan hem niet vinden hahaha.

Je kan niet slapen zonder…

Een deken. Zelfs als ik mijn arm bovenop mijn deken leg, voelt dat toch minder prettig als onder de deken. Best wel raar, hihi.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Ja hallo, kan het nog moeilijker…?! De helft zou ik op mijn spaarrekening zetten voor later, en de rest zou ik met kleine beetjes opmaken aan kleding enzo. Mijn familie krijgt natuurlijk ook een deel.

Wat is je favoriete make-up merk? 

Die heb ik niet. Ik kan alleen niet ontkennen dat ik producten van Essence heel fijn vind.

Wat is jou favoriete seizoen?

De lente en de zomer, sowieso. Ik vind het heerlijk als het buiten warm is, Naar het strand, op vakantie, lekker bruin worden… Heerlijk! ❤

Slaap je met de deur open of dicht?

Meestal open, omdat de zon de hele dag in mijn kamer schijnt en anders wordt het bloedheet.

Wat eet je het liefst?

PIZZA! ❤ Ik vind pizza echt heerlijk, laatst heb ik bijna een hele alleen opgegeten. Maar ik houd van zoete dingen, en ijsjes gaan er bij mij ook wel in… 😉

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik weet het niet precies. Ik houd heel erg van schrijven en fotograferen, en hoop mensen te kunnen inspireren. Dat is het denk ik, maar ook gewoon omdat ik het leuk vindt om te doen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ja, op de hoe overleef ik…?

Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Uhm… Slapen. haha.

Wat is je favoriete parfum?

Scarlet, cacharel vind ik heel lekker ruiken, een beetje naar zoete bloemen ruikt die. Maar de parfums van Dolce & Gabanna vind ik ook geweldig!

Nou, dit was het alweer. Sommige vragen moest ik echt heel goed over na denken, want waar wil ik later gaan wonen…? Maar aangezien ik het leuk vindt om vragen te beantwoorden is het niet erg na te denken. 🙂 Fine dag nog allemaal! Xx Maud.

Geef een reactie

