Fly high #OOTD

IMG_4490

 

IMG_4491

IMG_4497

IMG_4506

IMG_4519

Hi!

De zon schijnt, het is vakantie, je kunt ’s avonds lekker buiten zitten… Het is zomer! Tijd voor een luchtige outfit dus. Ik droeg een tijdje geleden deze outfit, op een dag dat het bewolkt was maar wél warm. Ik houd van die dagen. 🙂 Hopelijk vinden jullie hem leuk! (Oh trouwens, kleine tip: De broek die ik aan heb is eigenlijk te kort, maar aan de bovenkant nog ruim genoeg, dus heb ik de pijpen opgerold. Binnen 10 seconden heb je je eigen 3-kwart broek! 🙂 )

Wat gaan jullie vandaag nog doen? Ik ga vandaag nog wat vooruit werken voor mijn blog, zodat er hopelijk wat meer regelmaat in komt. En vanavond ga ik met de hele familie barbecueën bij mijn oom. Oftewel: Het enige wat ik vanavond eet is vis en pasta, de kipfilets laat ik toch maar links liggen, haha. 😉 Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel! Liefs, Maud.

                                                                                                                           Broek: &sqin (Niet meer te koop)                                                                                                                                                                                                                                         T-shirt: Tom Tailor                                                                                                                                                                                                                                                                     Slippers: Scapino                                                                                                                                                                                                                                                                         Armbanden+tas: Onbekend                                                                                                                                                                                                                                                    Ring: Shoeby

Geef een reactie

