Mijn favoriete youtubers

Heee! Ik geef toe dat ik de laatste tijd meer op youtube zit dan vroeger. Nou ja, natuurlijk voor liedjes, maar ik bedoel meer echt voor filmpjes van mensen die vloggen, beauty filmpjes maken, etc.  En ook omdat ik laatst mijn eerste filmpje heb geüpload (Als het allemaal goed gaat komt er binnenkort een nieuwe…!) leek het me leuk om min favoriete youtube-kanalen te laten zien. Dus… Waar wacht je nog op? Let’s go watching! 😉

1. Girlsworld problems

Deze 2 meiden heb ik pas ontdenkt en ik vind de video’s die ze maken echt heel leuk, maar vooral herkenbaar. Door kleine toneelstukjes te doen laten ze dingen zien die zoal in het leven van een meisje gebeuren. Echt heel grappig, abonneer je snel op deze tweelingzusjes! 🙂

2. Enzoknol

Enzoknol; Misschien niet een kanaal die je zo snel in het ‘abonnee’ rijtje ziet staan van een meisje, maar bij mij dus wel. 😉 En ja, hij gebruikt wel heel veel scheldwoorden, maar soms moet je zó om dingen lachen. Bijvoorbeeld de bovenstaande video: Eerst gaat hij 20 minuten boodschappen doen (Gaaaaaaap) maar rond de 21e minuut gaat hij een ‘knolpower-taart’ maken. Oftewel, een taart maken op een manier die we allemaal stiekem wel een keer zouden willen doen… Supergrappig!

3. Lifesplash

Deze hadden jullie vast al zien aankomen: Lifesplash. Ik blijf Jiami zo leuk vinden! Ze is altijd heel enthousiast en haar filmpjes zijn van goede kwaliteit. (Wat je bij mijn video nou niet bepaald kan zeggen…Oops) Ook heeft ze een leuke kledingstijl en heeft ze altijd originele filmpjes. Like! ❤

4. Femme

In de groep Femme zitten 5 meiden die allemaal bloggen, namelijk: Sharon, Mascha, Jiami, Manon en Charlotte. Ze maken video’s over allerlei verschillende onderwerpen voor meiden, van je goed voelen in bikini tot 10 blogtips. Doordat ze met zijn 5en zijn maakt het het kanaal origineel, ik hou daarvan!

Nou, dit was het alweer voor vandaag. Sorry trouwens dat ik een tijdje niks gepost heb! Ik moet er echt voor gaan zorgen dat er regelmaat in komt wanneer ik artikelen plaats, maar ja. Als ik eruit ben hoe ik dat ga doen horen jullie het vanzelf wel. Fijne dag nog meiden! Xx Maud.

Geef een reactie

