Waarom ik bloggen zo leuk vind

Hoi! Misschien is het jullie niet opgevallen, maar ik blog intussen alweer meer dan een half jaar. Het gaat zo snel, ik was het zelf compleet vergeten! Net zag ik dat ik op 28 oktober 2013 mijn eerste bericht had geplaatst, een berichtje van niks, haha. (Ga hem zo maar eens teruglezen… Urgh) Maar goed, ik bedacht dat ik bloggen steeds leuker begin te vinden, maar waarom eigenlijk…?! Nou, hierom dus!

1. Zo ongeveer bijna alles wat ik leuk vindt kan ik met bloggen samenbrengen. Ik ben verzot op schrijven, vind het leuk om met de computer bezig te zijn, mijn hobby is fotograferen…

2. Het is leuk om alle positieve reacties te lezen. Ik word daar zo ontzettend blij van! De leukste reactie die ik ooit gekregen heb is: ‘Oh wauw wat een mooi geschreven artikel! Iedereen heeft er volgens mij wel eens last van. xxx’ op mijn artikel How to happy worden als je het niet bent…?

3. Je kan dan wel elke dag in een dagboekje schrijven (Niks mis mee, begrijp me niet verkeerd) maar als je dingen zΓ³ leuk vindt dat je mensen erover wilt vertellen is een blog een uitkomst. Alhoewel… Ik deel heus niet alles hoor, ik heb ook zo mijn geheimen. πŸ™‚

 

4. Muziekje aan, foto’s op je computer zetten, artikeltje tikken, online zetten… Ahh, liefde. ❀

cropped-love-bloggen.jpg

5. Sommige mensen denken dat bloggen heel makkelijk is. Wat fotootjes maken, tekstje typen en klaar. Nee dus. Er zit zΓ³ veel meer achter, om door te gaan heb je echt doorzettingsvermogen nodig.

6. En als laatste… Ik vind het leuk mensen te inspireren! Geen idee of ik dat ook doe hoor, maar ik wil gewoon laten zien dat je ook op jonge leeftijd een eigen site helemaal alleen op kunt zetten en runnen, dat je ook als je 11 bent mooie foto’s kan maken, dat je ook als je 11 bent leuke opvallende outfits aan kunt trekken… Fashion is fun!

Hopelijk vonden jullie mijn artikel van vandaag leuk. Be happy and blog it on! πŸ™‚

Liefs, Maud.

Fashion is fun!

Geef een reactie

