Mijn favoriete muziek van dit moment #1

Hoi meiden!

Ken je dat, dat je een liedje hebt dat je grijs draait en hem telkens op repeat zet? Ik heb dat ook, heerlijk. ❤                       Vandaag deel ik mijn favoriete liedjes van dit moment. Ik heb te weinig ruimte om een spotify-afspeellijst te maken, maar youtube kan wel. Veel luisterplezier! Liefs, Maud.

 

Ik hou van dit liedje. Het is zo vrolijk en zomers, sinds mijn vader dit lied heeft laten horen ben ik fan. 😉

 

Deze clip is misschien een beetje fout, maar het liedje is wel heel erg leuk. Aangezien ik een grote dans-fan ben staat dit liedje vaak aan, haha.

 

Ook deze clip vind ik behoorlijk vaag, but…; Who cares?! Het liedje is geweldig!

 

Ik hou van een beetje pop-nummers, deze hoort daar zeker bij!

 

ik vind dit ook een erg leuk liedje. In de clip doet de zanger net of hij dronken is en wordt herkend door politie. Grappig om te zien en een lekker nummer. ❤

 

Dit waren ze voor nu! X

Een gedachte over “Mijn favoriete muziek van dit moment #1

Geef een reactie

