Spring has sprung TAG

Spring has sprung tag

Hey! Ik zag deze vrolijke lente-tag al bij een paar andere bloggers voorbij komen, en aangezien ik gek ben op tags invullen vond ik het ook wel leuk om deze te doen!

Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit? Bloemetjes, pastel, rokjes, hemdjes, ballerina’s; Kom maar op! Hoe meer lente en vrolijk, hoe beter. 😉

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente? Ik heb ze niet heel veel, maar ik vind rokjes erg leuk voor de lente. Lekker vrolijk en heerlijk voor warmere dagen. Ik heb laatst een zwart t-shirtje gekocht met bloemetjes van kant. Ik vind hem zo ontzettend leuk!

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente? Genieten van de zon, een beetje bloggen, en heel veel foto’s maken. Ik vind het ontzettend leuk om lekker in de zon te kunnen fotograferen. Outfits, bloemen, selfies… IMG_3880

Wat is je favoriete lente lipkleur? Als een van de weinige bloggers draag ik niet heel vaak lippenstift. Al hoewel…Lippenstift op je 11e op doen naar school is ook niet erg aannemelijk, haha. Ik heb wel een lipgloss die ik heel mooi vind. Hij is mooi glanzend en heeft een beetje een donkere kleur.

En je favoriete lente nagellakkleur? Ik heb laatst een review geschreven over een product die je afhelpt van nagelbijten, dus die heb ik bijna elke dag op. (Oh, met resultaat! 🙂 ) Ik heb een roze lichtkleur die een beetje glitterd en heel licht is. Ik denk dat ik lichte kleuren nu wel heel mooi vind, ja.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen? Pastel. Lekker vrolijk en lente-achtig. Past bij mij, haha.

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente? Ja, oké. Ik sla deze even over, want ik ben echt nog nóóit bij de starbucks geweest. Oepsie… Starbucks logo

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is? Ik denk niet letterlijk: ‘Wauw, het is lente, ik moet nu kleuren gaan dragen!’ Ik heb sowieso al best veel kleurige items.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar? De warmte, de zon, het heerlijke weer! Oh, ik ben echt een lente en zomer-mens. Ik vind het heerlijk als het lekker warm is.

Als je deze tag ook wilt doen; Dat mag!   Liefs, Maud.

Kijken jullie ook zo uit naar de lente? En wat is jouw favoriete lente-item?

Een gedachte over “Spring has sprung TAG

Geef een reactie

