Product: Byte-x

IMG_3832

IMG_3836

IMG_3839

IMG_3840

Hey!

Oké, misschien is dit een beetje raar, maar ik schrijf vandaag over een product voor je nagels. Om precies te zijn: Een product om van je nagels af te blijven. 😉 Dit spul wat een beetje lijkt op doorzichtige nagellak is bedoeld voor mensen die duimzuigen of nagelbijten. Ik zuig (natuurlijk) niet meer op mijn duim, maar bijt wél op mijn nagels. Argh!!! Het is zo vies, en je nagels worden er zo lelijk van, maar het is gewoon een soort van gewoonte. Maargoed, even over hoe dit flesje werkt. Als je hem open draait, zie je een soort van plat, ja, dingetje, haha. Het is van plastic, maar je kan daarmee wel gewoon over je nagels gaan. Als je dan weer wilt gaan bijten, is het zo bitter als het maar kan. Bléh! Als er iets vies is, dan is het dit spul wel. Maarja, dat is dus ook de bedoeling. Als je dan wilt bijten, herinnert de vieze smaak je eraan dat je dat niet moet doen. Mijn nagels zijn nu ook al een klein stukje gegroeid. Zoals ik al zei helpt dit ook tegen duimzuigen.

Naam: Byte-x
Helpt tegen: Duimzuigen en nagelbijten
Te koop bij: De apotheek
Prijs: Ongeveer 6,-
Grootste voordeel: Het helpt echt en je zult echt niet gauw doorbijten
Grootste nadeel: Het is duur, en als je bijt dan blijft de bittere smaak heel lang in je mond hangen.

Liefs, Maud.

Bijt jij ook op je nagels? En wat doe je daartegen?

Geef een reactie

