TMI-tag

Hoi meiden.
Oh jee, wat slecht dat ik nu pas schrijf, haha.
Maar nu ik wel weer schrijf, doe ik het goed!
Ik zal 50 vragen beantwoorden met to much information (tmi)
Ik zag deze tag bij veel andere bloggers voorbij komen, dus als je hem ook wilt invullen mag dat!

1. Wat draag je?
Op het moment dat ik dit schrijf mijn pyjama, haha. Maar ik denk dat ik vandaag een zwarte broek aandoe, met een wit shirt met opdruk, mijn spijkerjasje en gympen. (Of slippers. Hope, hope, hope…)

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Oei, das een lastige. ๐Ÿ™‚ Ik had in de kleuterklas een ‘vriendje’, maar dat was ook gewoon een jongen waarmee ik veel omging. Ik ben ook wel eens verliefd geweest, maar toen zat ik in groep 4. Wist ik veel wat verkering was. ๐Ÿ˜‰ ( Hรฉ, in groep zes ook nog een keer. Toen heb ik verkering gevraagd met een briefje, maar dat heeft een mesije uit mijn klas onderschept…Ik ging dรณรณd…!)

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee. Die jongen van de kleuterklas wat ik net vertelde, ging verhuizen en ik heb daar nu ook niet zo veel contact meer mee.

4. Hoe lang ben je?
Rond de 1.50

5. Hoeveel weeg je?
Moet ik dit vertellen? Ongeveer 33/34 kg.

6. Heb je tattooโ€™s?
Nee

7. Heb je piercings?
Als je oorbellen meerekent; Ja. Als je oorbellen niet meerekent; Nee.

8. OTP?
Ehm…Wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik kijk niet veel tv, dus ik heb geen favoriet ofzo.

10. Wat is je favoriete serie?
Ik kijk elke avond spangas, volg dance academy, kijk heel af en toe de modepolitie en kijk bijna elke zaterdagavond een programma als the voice, so you think you can dance, enz.

11. Wat is je favoriete band?
Een tijd lang was dat one direction, maar nu heb ik geen favoriete band meer.

12. Wat mis je?
Het was gisteren heel lekker weer, en ik kon in mijn korte broek met slippers naar buiten. Dat is denk ik wel iets waar ik altijd naar uitkijk; De zomer.

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik vind jubel van klingande heel leuk. Mijn vader heeft me die laatst laten horen en ik ben meteen verslaafd, haha. Ik vind the man van Aloe Blacc ook leuk. Ik luister veel top 40.

14. Hoe oud ben je?
11

15. Wat is je sterrenbeeld?
Weegschaal

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Een partner op je 11e, die is leuk. ๐Ÿ™‚ Ik denk dat humor en vertrouwelijkheid wel belangrijk zijn, maar ik ga niet op zoek naar precies die eigenschappen.

17. Wat is je favoriete quote?
A smile is the best makeup a girl can wear

A smile is the best make-up a girl can wear. (Een lach is de beste make-up dat een meisje kan dragen.)

18. Wat is je favoriete acteur?
Die heb ik niet.

19. Wat is je favoriete kleur?
Lila, wit en heel donkerroze.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Dat ligt eraan. ๐Ÿ™‚ Maar als er een liedje voorbij komt op de radio die ik leuk vind, kan mijn muziek heel hard staan.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer, of naar een van mijn ouders.

22. Hoe lang douche je?
Bij mij is het elke keer hetzelfde verhaal: Als ik moet gaan douchen wil ik niet, maar als ik er eenmaal onder sta wil ik er niet meer uit. ๐Ÿ˜‰ Meestal 10/15 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Mijn kleding uitzoeken ’s ochtends is een ramp. Daar doe ik meestal zo rond de 10 minuten over. Dan wassen, tanden poetsen, enz. duurt ongeveer 5 minuten. Daarna snel ontbijten, 15 minuten. Ik ben niet echt een snel-snel ochtend-typje.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee

25. Wat is een turn-on?
Goed, eerst even opzoeken wat dit betekent, haha…(Op translate zeggen ze schakel, ik denk dat ik deze even oversla…)

26. Wat vind je een afknapper?
Ik zou het echt niet weten. Ik denk dat arrogantie niet echt bij mij past. ๐Ÿ™‚

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Goede vraag. Ik heb er wel een, maar hij is nog heel erg leeg. Binnenkort ga ik een filmpje maken. Als je nog een leuk onderwerp weet; Zet het in reactie!

28. Heb je angsten?
Spinnen. Een kleintje vind ik nog niet zo erg, maar zo’n grote vind ik doodeng. Ik ging een keer mijn konijnen eten geven, en het voer staat in de schuur. Dus ik druk op het lichtknopje, niks aan de hand. Tot ik het licht weer uit wou doen. Nog geen 5 centimeter van die lichtschakelaar zat een dikke vette spin! Als ik toen ik het licht aandeed er een paar centimeter naast had gezeten, dan…Brrrrr. Ik houd ook niet van andere insecten,. trouwens.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ehh….Ik zou het echt niet weten. Sorry.

30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Volgensmij gisteravond tegen mijn ouders.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Gewoon, lifedress. Levensjurk. Geen idee waar het op slaat, maar ik vond het wel leuk klinken. ๐Ÿ™‚

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
De hongerspelen, deel 1. Meteen ook het leukste, spannendste en aangrijpendste boek dat ik ooit heb gelezen. Sonds ik dat boek in mijn handen he gehad, ben ik verslaafd, haha. Deel 2 is gereserveerd. ๐Ÿ™‚

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Als een gewoon programma ook telt, dan everybody dance now.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder die net 3 seconden geleden binnekwam. Of ik kwam ontbijten. Jahaaa…!

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat was denk ik mijn vriendin, als de relatie niet goed zou zijn was ze mijn vriendin niet. ๐Ÿ˜‰

36. Wat is je favoriete eten?
Ik ben gek op pasta en pizza. Doordat ik vegetariรซr ben eet ik geen vlees, maar wel vis. Dat eet ik dus ook vaak.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Elke zomervakantie gaan wij naar Frankrijk, en dat vind ik eigenlijk wel prima. Heerlijk om elke ochtend een vers stokbrood te halen bij het mini-bakkertje. Maar ik zou ook wel een paar dagen naar Parijs willen, daar ben ik nog nooit geweest.

38. De laatste plaats waar je was?
Thuis.

39. Heb je een crush?
Nee.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanochtend, mijn moeder.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Pfoe…Geen idee.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ken je die groene, kleine snoepjes met suiker erop? Die zijn echt zo lekker!

Groentjes (Deze bedoelde ik, ze heten groentjes)

43. Welke instrumenten speel je?
Geen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik denk mijn witte horloge van Regal.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Gisterochtend heb ik paardgereden. Heerlijk.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Domino van Jessie J

47. Wat is je favoriete openingszin?
Die heb ik niet echt. ๐Ÿ˜‰

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Eh…Nee dus.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Als hiermee bedoelt wordt: Hangen in het winkelcentrum, troep maken en 3 blikjes cola achter elkaar opdrinken, dat doe ik niet. Als hier wordt bedoeld: Met je pyjama en sloffen aan op de bank hangen, dan was dat gisteravond voor de tv.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die deze tag ook wilt doen!

Liefs, Maud.

Een gedachte over “TMI-tag

Geef een reactie

