Review: Cherize oogschaduw-palet

031

033

034

Oogschaduw-palet

Hai!

Vandaag mij aller-eerste review, haha. Een tijdje geleden heb ik voor mijn verjaardag een oogschaduw-palet gekregen van http://www.cherize.nl/welkom Dit is een online make-up shop met van alles en nog wat. Ik heb dit palet gezien op http://lifesplash.nl/

Even over het product zelf: Ik vind dit palet echt zó ontzettend fijn! Ik draag zelf niet heel vaak oogschaduw ofzo, maar voor een feestje of iets dergelijks is hij perfect. Hij heeft 140 verschillende kleurtjes in bepaalde rijen met kleuren. (Laatste plaatje) Het palet dat ik heb is trouwens niet meer te koop, maar wel een andere met 88 kleuren én een spiegeltje erbij. Hij kostte 20,- wat naar mijn weten nog best mee valt.

De kleuren zijn mooi en hebben veel pigment, maar dit is bij sommige blauwe en/of groene kleuren niet het geval. Je hebt veel kleuren zodat je kleuren mooi in elkaar kunt laten overlopen. Dit zorgt voor een frisse natuurlijke uitstraling. Een klein minpuntje; Als je nog niet zo goed weet hóé je die kleuren in elkaar kunt laten overlopen, (Ja, in mijn geval dus…) weet je af en toe niet wat je met die 140 kleuren aanmoet. Verder ben ik er erg tevreden over!

  • Prijs: $20,-
  • Nog te koop: Nee
  • Grootste voordeel: Mooie, heldere kleuren in die goed bij elkaar passen
  • Grootste nadeel:  Als je een kleur een keer heel licht hebt gebruikt ziet het er in de doos al en beetje uit alsof je die kleur al 10 keer hebt gebruikt.

Vinden jullie dit leuk, reviews? Ik vind het namelijk erg leuk om te schrijven, maar voor jullie moet het natuurlijk ook leuk blijven. 😉                    Liefs, Maud.

2 gedachtes over “Review: Cherize oogschaduw-palet

Geef een reactie

