Disney tag

Disneyland parijs disney plaatjes

Hi!

Ik heb deze tag al bij veel andere bloggers gezien, en eigenlijk leek het mij ook wel leuk om hem een keer in te vullen. Dit is het resultaat!

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?

Dat ligt eraan. Ik ben wel meer binnen, daar heb ik gewoon meer te doen. Maar als de zomer eraan komt ben ik dubbel zoveel buiten als dat ik nu ben! Heerlijk, I love the summer…!

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?

Vaak wel ja. 😉 Het gebeurd niet zo vaak dat iemand me voor het lapje houdt, maar áls dan kan ik wel schrikken ja.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?

Een jonger broertje. Het kan soms enorm botsen, maar hij is ook lief, hoor!

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?

Doorzettingsvermogen. Het is leuk als je een doel voor ogen hebt en dat het je dan ook echt lukt, als mensen doorzettingsvermogen hebben zit het wel goed.

Katrien duck disney plaatjes

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?

Ehm…Ik kan niet tegen spinnen. Ik ging een tijdje geleden de schuur in en deed het lichtknopje aan. Ik had niks door en ging onze konijnen eten geven. Toen wou ik het licht weer uitdoen, maar er zat een joekel van een spin op de muur, nog geen 5 centimeter van dat knopje verwijderd! Arrgghh…

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Veel, haha. Ik ga ze niet allemaal opnoemen, want ik ken ze niet eens allemaal bij naam. Ik heb zelfs twee planten in de woonkamer waarvan de ‘stammen’ gevlochten zijn!

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

Ja, 2 konijnen. Een kat lijkt mij ook wel leuk. Of een paard, haha.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Tja…Ik kan soms zonder enige reden een beetje chagrijnig zijn. Oeps…

Pinokkio: Wat is je grootste wens?

Mijn wens? Oei, die is leuk. Ik wens dat mijn lievelingspaardje aan mij verkocht wordt. Ik wens ook nog even snel dat mijn blog groeit. En ik wens er ook achteraan dat er ooit iemand zal zijn die een weermachine uitvindt. Je zet hem op zon als je lekker in de zon wilt zitten, of op sneeuw als je zo’n sneeuwpop wilt maken. Maar oké, als ik even in het algemeen kijk; Een leuke middelbare schooltijd hebben, en vrede voor de hele wereld. Beetje voor de hand liggend, dat wel haha.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Eh…Mag ik deze vraag weglaten? Haha, nee, maar ik vind het een beetje stom om over jezelf te zeggen: ‘Ja, ik voel me momenteel echt heel volwassen.’ Ik ben gewoon Maud, niet meer en niet minder.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?

Mijn computer is echt heel handig voor een blogger, hihi. Dat is ook wel iets waar ik zuinig op ben. Mijn camera gebruik ik bijna elke dag, dus dat is ook wel iets waar ik gehecht aan ben.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?

Tja…Ik ben een beetje zo’n persoon die als hij drie keer leert een acht haalt. Dus op dat gebied ben ik nu niet zo’n harde werker. (Eerlijk antwoord geven, Maud…) Ik kán hard werken, maar dan moet ik iets ook echt willen. Beetje half-half dus.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?

Iedereen weet dat je op je elfde geen wilde feestjes hebt. Dat is gewoon zo, dus daar valt niet zoveel over te zeggen. Ik vind feestjes wel leuk, maar dan moeten ze niet te groot zijn. Een slaapfeestje met vier of vijf vriendinnen vind ik gewoon leuk, hoor!

Disney glitter disney plaatjes

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?

.Ik blog over mode, fashion en inspiratie, dus je kan raden wat het antwoord is…;-)

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?

Nee, niet echt…Ik ben niet een held in enge dingen doen, dat geef ik toe, haha.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Best wel. Ik kan af en toe zomaar huilen zonder reden, ik weet niet of meer mensen dat hebben, maar dat is wel iets wat daarmee te maken heeft denk ik.

Liefs, Maud.

Als je een leuke vraag ziet mag je hem in de reactie beantwoorden. Als je zelf blogt; Voel je niet schuldig om de vragen ook te beantwoorden!

Geef een reactie

